با مشارکت ۱۱ استان برگزار می شود؛

چهارمین نمایشگاه لوستر و دکوراسیون داخلی از امروز در قزوین

۱۳۹۴/۱۰/۱۵ - ۱۱:۳۰:۵۷
کد خبر: ۳۵۷۵۲۳
چهارمین نمایشگاه لوستر و دکوراسیون داخلی از امروز در قزوین
چهارمین نمایشگاه لوستر و چراغ های روشنایی، چینی بلور و ملزومات آشپزخانه همزمان با دومین نمایشگاه دکوراسیون داخلی از امروز در قزوین برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، هادی نیک فطرت شیوایی اعلام کرد: این نمایشگاه از تاریخ 15 لغایت 18دی ماه به مدت 4روز در فضایی به مساحت 3600مترمربع با حضور بیش از 80مشارکت کننده، تولید کننده و عرضه کننده محصولات برگزار می شود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین خاطرنشان کرد: چهارمین نمایشگاه لوستر و چراغ های روشنایی، چینی بلور و ملزومات آشپزخانه همزمان با دومین نمایشگاه دکوراسیون داخلی در مدت برگزاری از ساعت 15 الی 21 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین واقع در بلوار امام خمینی(ره) جنب صدا و سیما پذیرای بازدید عموم خواهد بود.

وی افزود: در این رویداد اقتصادی تولیدکنندگان و نمایندگی هایی از استان های تهران، اصفهان، البرز، همدان، آذربایجان شرقی، اردبیل، مازندران، خراسان رضوی، زنجان، گیلان و قزوین تولیدات و محصولات خود را در معرض دید عموم مردم قرار خواهند داد.

نیک فطرت در پایان عنوان کرد: از جمله اهداف برپایی این نمایشگاه می توان به ایجاد فضایی برای ارتباط مستقیم بین تولید کننده و مصرف کننده، آشنایی مردم با آخرین تولیدات، ایجاد فضاهای رقابتی به منظور افزایش تنوع انتخاب و ایجاد دسترسی بهتر به کالاهای موردنیاز‌ اشاره کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز