بمنظور توسعه فرهنگی از تولیدات داخلی:

دومین همایش نوابغ فروش و آری به تولید ملی شد در شرکت باد ران برگزار شد

۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۹:۳۳:۵۰
کد خبر: ۳۵۸۰۹۷
دومین همایش نوابغ فروش و آری به تولید ملی شد در شرکت باد ران برگزار شد
دومین همایش نوابغ فروش و آری به تولید ملی با حضور مسوولان کمپین آری به تولید ملی، مدیران شرکت دیبا تجارت وبیش از 800 نفر از سفیران و بازاریان ارشد این کمپین درسالن همایش های مجموعه بادران برگزار شد.

به گزارش خبر گزاری برنا، دومین همایش نوابغ فروش تولید ملی اقتصادی با حضور مسوولان کمپین آری به تولید ملی، آرش منتظر صاحب مدیر عامل شرکت دیبا تجارت خاورمیانه، فرهاد پهلوان زاده و مازیار واسع اعضای هیت مدیره شرکت دیبا تجارت و جمع زیادی از سفیران فرهنگی کمپین مردمی  آری به تولید ملی در مجموعه باد ران گستران برگزار شد.

برپایه این خبر مازیار واسع نائب رییس شرکت درگفتگو با برنا اظهار کرد، شرکت دیبا تجارت خاورمیانه در قالب گروه سلامت نوترون تحقیقات بر روی آبهای قلیایی و تاثیرات آن بر روی بدن را از تابستان ٩١ آغاز نمود.

این گروه با واردات محصولات نوترون سری آب هوشمند در سال ٩٣ فعالیت خود در این زمینه آغاز و در سال ٩٤ با پیوستن به کمپین آری به تولید ملی اقدام به تولید و بومی سازی استیک آلکالاین و توپهای شستشو نموده و به عنوان اولین شرکت ایرانی دارای این تکنولژی کشور عزیزمان ایران را به عنوان چهارمین کشور تولید کننده محصولات الکالاین به جهانیان معرفی نماید.

نائب رییس شرکت دیبا تجارت اظهار داشت؛ درراستای حفظ محیط زیست و سلامت عمومی جامعه توانستیم  در مدت زمان بسیار کوتاهی موفق به واردات محصولات گروه آب هوشمند با نام تجاری نوترون شامل فیلتر قابل حمل قلیایی کننده آب و توپ شستشو گردیده و ظرف مدت کمتر از یکسال با کار شبانه روزی موفق به تولید این محصولات با استفاده از نیروی کار بومی و اصلاح فرمولاسیون و بومی سازی تکنولژی موفق به تولید این محصولات در ایران به عنوان چهارمین کشور صاحب این تکنولژی گردیده که علاوه بر جلوگیری از خروج ارز موفق به دریافت اولین سفارش صادراتی خود به کشور ترکیه که موجب ارزآوری میباشد گردیده است.

وی افزود، هم اکنون در مجموعه تولید تحقیقات و فروش بیش از هشتصد نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم مشغول به کار میباشند که امید است با همکاری روزافزون مسئولان مرتبط در جهت افزایش تولید و صادرات این محصولات منحصر به فرد این تعداد تا چندین برابر افزایش یافته وموجب ارزآوری بیشتر و مصرف کالای تولید ملی که گروه سلامت نوترون از اولین حامیان این کمپین (کمپین آری به تولید ملی) میباشد گردد.

واسع با بیان اینکه، کلیه محصولات سری آب هوشمند نوترون در رده محصولات سبز بوده و سازگار با محیط زیست میباشد افزود، این شرکت با برگزاری همایش سفیران سلامت از سی نفر از فروشندگان برتر محصولات سلامتی در تابستان و پاییز ٩٤ تقدیر به عمل آورده آورد. و جوایز گوناگونی  شامل آیفون سیکس اس ٦٤ و آخرین مدلهای تبلتهای هوآوی و هایر بود که به برندگان اهدا شد.

همچنین مصطفی حسنی دبیر کمپین آری به تولید ملی به در گفتگویی جداگانه به برنا گفت، هدف از برپایی چنین همایش هایی روش های توسعه فرهنگی استفاده از تولید داخلی بوده و تاکید کردند با راه اندازی کمپین های مختلف آری به تولید ملی، میتوانیم به تولیدات کشورمان کمک شایانی انجام دهیم.

وی افزود، کمپین آری به تولید ملی حدود 2 سال راه اندازی شده و هزاران  نفر در نه استان کشور عزیزمان در این خصوص با ما همکاری دارند.

وی با اشاره به حمایت بخش های مختلف همچون دیبا تجارت خاورمیانه و گروه سلامت نوترون از کمپین آری به تولید ملی تصریح کرد : .ما ثروت کشف نشده بسیار در ایران داریم که اگر این ثروتها شناسایی و عرضه شوند با سرعتی بیش از آنچه تصورش می‌رود می‌توانیم جایگاه خودمان را در حوزه اقتصاد و اشتغال بهبود ببخشیم.

حسنی درپایان اظهار داشت، بیش 185 نمایندگان مجلس شورای اسلامی، تعداد زیادی از اقتصاد دانان، جنبش های مختلف دانشجویی، کار آفرینان، تولید کنندگان و تعداد زیادی از هنرمندان کشور عزیزمان ایران از کمپین آری به تولید ملی حمایت کردند .

نظر شما
نظرات
jabar.shirmohamadi
|
-
|
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
0
0
افتخارهرایرانی ایران آباد.
mahnaz
|
-
|
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
0
0
عالییییییییییییییییییی بود.
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز