مزاحم تلفنی اورژانس کرمان دستگیر شد

۱۳۹۴/۱۰/۲۲ - ۰۹:۲۶:۳۷
کد خبر: ۳۶۰۱۲۷
مزاحم تلفنی اورژانس کرمان دستگیر شد
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: مزاحم تلفنی که در مدت 72 ساعت بیش از 748 بار با خطوط 115 این شهر تماس گرفته بود، دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سیدمحمد صابری با اعلام این خبر افزود: فردی در شهریور سال جاری به منظور ایجاد مزاحمت به طور مکرر با خطوط تلفن 115 تماس گرفته و ایجاد مزاحمت می کرد که این امر مشکلات فراوانی را در خدمات رسانی به مردم ایجاد کرده بود.

وی ادامه داد: اشغال خطوط تلفن 115 موجب تاخیر در ارائه خدمات اورژانس به مردم می شود و چه بسا این تاخیر در خدمات رسانی، مرگ افرادی را به دنبال داشته است.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمان تصریح کرد: لذا با پیگیری های مستمر و فراوان این مرکز و اداره حقوقی دانشگاه؛ مراحل پیگیری قانونی شکایت از افراد خاطی انجام شده و موضوع توسط مراجع قضایی در حال پیگیری است.

صابری افزود: شاکی پرونده، مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کرمان و شکایت از طریق دفتر حقوقی دانشگاه در حال پیگیری است.

وی ادامه داد: خسارت دیدگان واقعی این مزاحمت ها هموطنان و همشهریان کرمانی هستند؛ لذا هیچ مقامی حق تضییع حق الناس را نداشته و ما نیز در این زمینه حق رضایت و صرفه نظر از متشاکی را نخواهیم داشت.

وی گفت: مراحل دادرسی و دادگاهی این پرونده در حال انجام است و نتیجه از طریق سایت مرکز فوریت های پزشکی کرمان (اورژانس 115) و جراید به اطلاع عموم خواهد رسید.

وی اظهار کرد: امیدواریم دیگر شاهد چنین مزاحمت هایی که با زندگی و حیات انسان ها سرو کار دارد نباشیم.

فردی در تابستان سال جاری ظرف مدت 72 ساعت بیش از 748 بار به منظور ایجاد مزاحمت با خطوط 115 شهر کرمان تماس گرفته بود.

اوایل مهر سال جاری بود که خبر شناسایی مزاحم تلفنی اورژانس کرمان منتشر شد.

اورژانس کرمان فقط در شهریور سال جاری حدود هشت هزار و 766 مورد مزاحمت تلفنی داشته است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز