بگوویچ:

از همه کرمانی‌ها برای دیدن مس دعوت می‌کنم

۱۳۹۴/۱۰/۲۲ - ۱۲:۲۰:۰۰
کد خبر: ۳۶۰۳۰۳
از همه کرمانی‌ها برای دیدن مس دعوت می‌کنم
سرمربی تیم فوتبال مس کرمان از همه‌ی مردم کرمان برای دیدن بازی‌های تیم فوتبال مس در نیم فصل دوم لیگ دسته اول کشور دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ وینگو بگوویچ در این باره گفت: کار اصلی ما از روز پنجشنبه شروع می‌شود و ما باید از همین بازی بر این باور باشیم که برای صعود باید با تمام تلاش بجنگیم و امتیاز جمع کنیم.

وی افزود: در این راه اصلا و ابدا نباید مس تنها باشد و همه کرمان باید در کنار این تیم باشند چراکه همه‌ی ما در کرمان یک تیم هستیم...تیمی حرفه‌ای که می‌خواهد به لیگ حرفه‌ای صعود کند و از همین رو با تمام وجود حرفه‌ای کار می‌کند. قطعا همه‌ی ما باید بر همین اساس رفتار کنیم و تماشاگران ما نیز کاملا حرفه‌ای رفتار می‌کنند چراکه آن‌ها یکی از نفرات اصلی این تیم محسوب می‌شوند.

بگوویچ ادامه داد: قطعا سختی بازی‌های دور برگشت از دور رفت بیشتر خواهد بود و برای گذر از این سختی تمامی تیم داخل زمین نیاز به حمایت بیشتر از تیم خارج از زمین به خصوص در بازی های داخل خانه دارد. من منتظر هستم تا ببینم در نیم فصل دوم وضعیت سکوهای ما کاملا متفاوت شده است و حضور هرچه بیشتر هواداران، تیم ما را نیز بیشتر رو به جلو هدایت می‌کند.

سرمربی مس با بیان اینکه دوران خلوتی ورزشگاه کرمان باید به پایان رسیده باشد، افزود: مردم کرمان فوتبال‌دوستان حرفه‌ای هستند و به خوبی می‌دانند که در هفته‌های پیش رو تا چه اندازه نقش مهمی را ایفا می‌کنند به همین خاطر است که انتظار حضور بیشتر آن‌ها در ورزشگاه کاملا معقول است.

وی تاکید کرد: قطعا ما نیز به عنوان تیم داخل زمین تمام تلاش خودمان را خواهیم کرد که با کسب نتایج عالی، همگان را برای حضور در ورزشگاه بیشتر از قبل دلگرم کنیم تا آشتی هواداران مس در ورزشگاه به بهترین شکل در پایان این فصل رقم بخورد.

بگوویچ اردوی بندرعباس تیم خود را بسیار خوب ارزیابی کرد و گفت: تقریبا تمامی برنامه‌های مد نظر را در این اردو اجرا کردیم و تیم از نظر روحی و بدنی به شرایط نرمالی رسیده است. نفرات جدیدی نیز به تیم ما اضافه شدند که در روند آماده‌سازی تیم قرار دارند و یک بازیکن دیگر نیز به جمع ما اضافه می‌شود تا با تمام توان بازی‌های دور برگشت را آغاز کنیم.

نظر شما