رییس شورای شهر الوند:

احداث بیمارستان مهم ترین پروژه شهرداری الوند است

۱۳۹۴/۱۰/۲۲ - ۱۴:۱۲:۳۱
کد خبر: ۳۶۰۳۵۴
احداث بیمارستان مهم ترین پروژه شهرداری الوند است
رفایی نژاد: احداث بیمارستان 180تختخوابی دولتی در شهر الوند از جمله مهم ترین برنامه های شهرداری این شهر است.

به گزارش خبرگزاری برنا در قزوین، محمد رفایی نژاد رییس شورای شهر الوند در گفتگو با خبرنگار برنا با اشاره به مهم ترین برنامه های انجام شده در سطح شهر الوند گفت: ورودی بویین زهرا به الوند از جمله مسیرهایی بود که موجب خسارات جانی و مالی زیادی می شد که با توجه ویژه شورا و شهرداری الوند این ورودی تکمیل و ساماندهی شد.

وی با اشاره به دیگر برنامه های شورای اسلامی شهر الوند گفت: ایجاد جاده سلامت را در دستور کار داریم که باید تا مسیر پل راه آهن ادامه داشته باشد.

رییس شورای اسلامی شهر الوند عنوان کرد: در حال حاضر پروژه شاخص در شهر الوند احداث بیمارستان دولتی 180تختخوابی است که تفاهم نامه آن در سفر وزیر بهداشت به استان با شهرداری الوند به امضا رسید.

رفایی نژاد با اشاره به لزوم ساخت بیمارستان برای شهروندان الوندی خاطرنشان کرد: بیمارستان رحیمیان شهر الوند متعلق به بخش خصوصی است و پرداخت هزینه های درمانی بخش خصوصی برای مردم کارگرنشین شهر الوند مشکل است.

وی افزود: بیمارستان جدید با تعرفه های دولتی خواهد بود و قول داده شده است که این بیمارستان تا مدت 3سال به بهره برداری برسد.

رییس شورای اسلامی شهر الوند ابراز کرد: بحث ساماندهی کمربندی شهر الوند و احداث کمربندی امام علی(ع) در اولویت بعدی شورا قرار دارد که برای سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

این مسئول با اشاره به احداث پارک در نصرت آباد و ساماندهی فاضلاب این شهر گفت: 10هزار متر به این مجموعه اختصاص داده شده است و ما برای انجام این پروژه خریدار زمین های کشاورزان با نرخ اراضی کشاورزی هستیم.

رفایی نژاد با اشاره به عمده برنامه های فرهنگی انجام شده در شهر الوند اظهار کرد: کمک های مالی فراوانی به هیئت های مذهبی شده و به هر کدام از هیئت های یک قطعه زمین واگذار شده است تا از این طریق درآمدزایی داشته باشند.

وی با اشاره به اهم برنامه های پیش رو در سطح شهر الوند گفت: افتتاح سالن ورزشی معلولین و افتتاح سالن فوتسال امام علی(ع) در دهه فجر از جمله برنامه های پیش بینی شده برای دهه فجر است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز