رییس اداره بهزیستی شهریار در جمع خانواده شهدا گفت:

شهدا را یاد کنیم ، شده با ذکر یک صلوات

۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۰۶:۵۰:۵۵
کد خبر: ۳۸۳۹۰۰
شهدا را یاد کنیم ، شده با ذکر یک صلوات
یوسف زاده رییس اداره بهزیستی شهریار گفت، شهدا راه و منش و بزرگی شان در یاد و خاطره ها همیشه جاری است و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مرهون آن اسوه های ایثار و مقاومت است.

به گزارش خبر گزاری برنا از غرب تهران، یوسف زاده رییس بهزیستی شهرستان شهریار بمناسبت روز شهید در جمع خانواده های شهدا و کارکنان اداره بهزیستی ضمن اشاره به مقام والای شهدای هشت سال دفاع مقدس خاطرنشان کرد، جوانان این مرزو بوم از خود گذشتند تا فردایی بهتر و پرثمر تری بسازند و راه مولایمان علی (ع) که راه رهروان مخلص و خود باخته است زنده گشته و واژه ی شهادت را که مدت زمان زیادی غریب و ناشناخته شده بود از نو معنا دادند وخود را از جوره ظلم و ستم رهانیدند و حتی حاضر نشدند یک وجب از خاک خویش را به دشمن بدهند که این بدون ایثار و تحمل سختی های خانواده های محترمشان امکان پذیر نبود و همیشه باید بیاد آنها باشیم و یاد کنیم حتی با ذکر یک صلوات.

وی افزود، نمی دانم ما که لیاقت شهید شدن و زندگی در کنار آنها را نداشتیم پس بایستی مرد باشیم و بر سر عهد و پیمان خود بمانیم تا نکند پشیمان و سرافکنده و روسیاه در محضرشان شویم .

یوسف زاده تاکید کرد، هم اکنون وظیفه ی اکرام و دلجویی از بازماندگانشان بر عهده  بقیه ی افراد جامعه است

در پایان این مراسم معنوی رییس اداره بهزیستی شهرستان شهریار به چند تن از خانواده معظم شهدا که پرسنل اداره بهزیستی میباشند، به رسم یابود روز شهدا لوح و هدیه ای اهدا کرد.

خاطر نشان میگردد یوسف زاده در این مراسم از دیگر پرسنل بهریستی شهریار تشکر  و قدر دانی کرد وضمن تبریک فرا رسیدن نوروز 95 و خدا قوت به آنان به چند تن از پرسنل زحمتکش که تلاشی مضاعف در راستای خدمت رسانی به جامعه ی هدف داشته اند لوح و تقدیر و کارت هدیه اهدا کرد.

photo_2016-03-13_12-36-00photo_2016-03-13_12-35-48photo_2016-03-13_12-35-55

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز