معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه غرب تهران خبر داد ؛

اسکان مسافران نوروزی در بوستان حضرت خدیجه ( س )

۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۰۷:۱۶:۱۸
کد خبر: ۳۸۳۹۰۱
اسکان مسافران نوروزی در بوستان حضرت خدیجه ( س )
معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 21 ، از اسکان مسافران نوروزی در بوستان حضرت خدیجه ( س ) واقع در این منطقه همزمان با ایام عید خبر داد.

به گزارش خبر گزاری برنا از غرب تهران ، افشین سارویی معاون خدمات شهری و  محیط زیست منطقه ضمن اعلام این خبر گفت : با توجه به موقعیت جغرافیایی منطقه و در راستای اجرای طرح استقبال از بهار ، بوستان حضرت خدیجه ( س ) به منظور خدمت رسانی به شهروندان و مسافران نوروزی تجهیز و بازسازی شده است.

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 21 با بیان اینکه این منطقه از مبادی ورودی و خروجی مهم در غربی ترین نقطه ی تهران است ، اظهار داشت : معاونت مربوطه با هماهنگی ستاد پیشگیری و مدیریت بحران و سازمان هلال احمر اقدام به نصب تعداد 30 عدد چادر در بوستان حضرت خدیجه جهت اسکان مساافران نوروزی کرده است.

به گفته ی این مقام مسئول ، در راستای اجرای طرح استقبال از بهار 1395 ، کلیه ی امکانات رفاهی – اقامتی از قبیل ارائه ی اطلاعات گردشگری و جاذبه های شهر تهران ، راهنمایی مسافران نوروزی ، محل بازی کودکان ، پیست دوچرخه سواری در بوستان حضرت خدیجه ( س ) جهت رفاه حال مسافران نوروزی و ارائه ی خدمات بهینه به آنها پیش بینی شده است.

سارویی در پایان تصریح کرد : تمامی اقدامات حوزه ی معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه 21 در راستای ارتقای کمی و کیفی خدمت رسانی به شهروندان و مسافران نوروزی در ایام عید انجام می شود تا شاهد جلب رضایت شهروندان که از منویات و دغدغه های همیشگی مدیریت کلان شهر تهران بوده است ، باشیم.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز