معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان

سال ۹۴ سالی پر جنب و جوشی برای استان همدان بود

۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۰:۴۳:۰۱
کد خبر: ۳۸۴۰۱۶
سال ۹۴ سالی پر جنب و جوشی برای استان همدان بود
محمدابراهیم الهی‌تبار با اشاره به اینکه سال 94 سالی پر جنب و جوش در استان بود، بیان کرد: رسانه‌ها در برنامه‌های مختلف از جمله سفر رئیس جمهور به استان و انتخابات و همایش میرسیدعلی همدانی نقش ایفا کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان ؛ معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان که در کارگروه رسانه های استان همدان  سخن می گفت با اعلام مطلب فوق افزود:  استان می‌تواند یکسری کارها انجام دهد که انجام نگرفته است و باید در این کارگروه بررسی شود که چه‌کار می‌توان کرد و چه کسی می‌تواند نقش‌آفرین در این خصوص باشد.

وی گفت: در بحث شکایات رویکرد استان بر این بود که شکایاتی از هیچ رسانه‌ ای انجام نشود.

وی تصریح کرد: اگر در بحث شکایات رسانه‌ها پرونده‌ای تشکیل شد خودم به آن ورود پیدا کرده و آن پرونده جمع‌بندی شد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با بیان اینکه برخی رسانه‌های غیرقانونی، فعال هستند که این موضوع باید پیگیری شود، افزود: در فضای مجازی برخی فعالیت‎هایی دارند که پاسخگوی رفتار خود نیز نیستند.

الهی‌تبار با تاکید بر اینکه هیچ نهادی نیست که فراتر از قانون عمل کند، بیان کرد: در بحث آگهی‌ها باید تعرفه‎ها شفاف و مشخص شود و برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گیرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با بیان اینکه اعضای کارگروه رسانه باید از افراد اثرگذار باشند بیان کرد: می‌توان از ظرفیت مدیریت ارشد استان استفاده کرد و باید برای غنا بخشیدن به کارگروه تلاش لازم صورت گیرد.

وی در ادامه در خصوص بیمه خبرنگاران افزود: در جلسه‌ای از مدیرکل تامین اجتماعی استان دعوت می‌کنیم تا حضور داشته باشد و در خصوص موارد جمع بندی شده توضیح لازم را ارائه دهد.

الهی‎تبار با تاکید بر اینکه جشنواره مطبوعات غرب کشور به عنوان یکی از برنامه‌های سال 95 پیگیری شود، یادآورشد: سال 95 به نام سید جمال‌الدین اسدآبادی نامگذاری شده است پس رسانه‌ها باید پیگیر باشند تا کاری در شأن این شخصیت بزرگ رقم بخورد.

وی با اشاره به اینکه سال 94 سالی پر جنب و جوش در استان بود، بیان کرد: رسانه‌ها در برنامه‌های مختلف از جمله سفر رئیس جمهور به استان و انتخابات و همایش میرسیدعلی همدانی نقش ایفا کردند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با بیان اینکه چند جشنواره در همدان برگزار شد که بازگشت جشنواره فیلم نوجوان ماحصل تلاش رسانه‌ها بود، ادامه داد: رسانه‌ها در حضور مردم برای تشییع پیکر شهید همدانی و بازتاب آن نقش پررنگی داشتند.

وی با تاکید بر اینکه در همه برنامه‌ها نقش رسانه‌ها بی‌بدیل و پررنگ بوده است، افزود: با نگرش به این موضوع که بتوانیم مشکلات رسانه‌ها را حل کنیم ورود پیدا می‎کنیم و هر میزان که در توان باشد کار انجام خواهیم داد.

الهی‌تبار اضافه کرد: علاقمندیم رسانه‌ها نقش اصلی خود را ایفا کنند چراکه به هر میزان حضور پررنگی داشته باشند در مسیر توسعه و نظارت همگانی بر امور و جلوگیری بر مفسده‌ها موفق‎تر عمل می‌شود.

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز