مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی خبر داد:

توزیع بیش از ۲۰ هزار پوستر مزین به تصویر مقام معظم رهبری در بین زائران

۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۱۱:۳۰:۰۶
کد خبر: ۳۸۵۴۹۰
توزیع بیش از ۲۰ هزار پوستر مزین به تصویر مقام معظم رهبری در بین زائران
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از توزیع بیش از 20 هزار پوستر مزین به تصویر مقام معظم رهبری در بین زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی به مناسبت سخنرانی رهبر فرزانه انقلاب خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، سید سعید سرابی با تاکید برآنکه کمیته فرهنگی و اجتماعی ستاد تسهیلات سفر استان خراسان رضوی با برنامه فرهنگی و هنری آماده میزبانی از زائران بارگاه منور رضوی است اظهارکرد: برگزاری نمایشگاه کتاب، نمایشگاه محصولات فرهنگی و هنری، اجرای نمایش های خیابانی و صحنه ای از جمله برنامه های پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: ایستگاه های فرهنگی و هنری در شهرستان های استان، بویژه در شهرستانهای پر تردد از جمله سبزوار، نیشابور، قوچان، چناران و... از دیگر فعالیتهای این کمیته است.

رئیس کمیته فرهنگی و اجتماعی ستاد تسهیلات نوروزی تاکید کرد.: سازمان هلال احمر استان با استقرار چادرهایی در میان راه نسبت به ایجاد فضا مناسب جهت اقامه نماز انجام داده است.

وی هنر را یکی از زبان های تاثیر گذار خواند وافزود: استان خراسان رضوی با پیشینه تاریخی و فرهنگی خود مفاخر فرهنگی را در خود جای داده است که امسال شهرداری مشهد با هنرمندی هنرمندان عرصه تاتر به معرفی این مفاخر در ایستگاه های پیش بینی شده می پردازند.

سرابی ترویج فرهنگ منور رضوی را مهمترین اصل در برنامه ها خواند وافزود. :پایانه مسافربری مشهد به عنوان یکی از مبادی ورودی شهر با ایجاد نمایشگاهی ولادت و امامت ثامن الحجج (ع ) را به تصویر کشیده است.

وی خاطرنشان کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با انتشار لوح فشرده با عناوین، همسفر مهربانی ها، ترنم خورشید سعی کرده است طنین زیبای صلوات خاصه امام مهربانی را با همکاری فرودگاه، پایانه مسافربری، راه آهن به گوش علاقه مندان به حضرتش برساند.

 

نظر شما