پیام نوروزی فرماندار شهرستان قدس:

ان‌شاءالله سال ۹۵ به برکت حضرت زهرا سال مبارکی برای شهروندان قدس باشد

۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۱۷:۵۷:۳۵
کد خبر: ۳۸۵۵۲۹
ان‌شاءالله سال ۹۵ به برکت حضرت زهرا سال مبارکی برای شهروندان قدس باشد
کاغذلو فرماندار شهرستان قدس در پیامی نوروزی خودگفت: عید نوروز را به همه‌ شهروندان قدس ، بخصوص به خانواده‌های عزیز شهیدان، جانبازان ، و ایثارگران تبریک عرض میکنم .
به گزارش خبر گزاری برنا در غرب تهران، حسین کاغذلو فرماندار شهرستان قدس در پیامی : عید نوروز باستانی را به همه‌ شهروندان، بخصوص به خانواده‌های عزیز شهیدان، جانبازان ، و ایثارگران تبریک عرض کرد و یاد شهیدان و امام عزیزمان را گرامی داشت.

متن پیام نوروزی کاغذلو بشرح ذیل است.

بسم‌الله‌الرّحمن‌الرّحیم

یا مقلّب القلوب و الأبصار. یا مدبّر اللّیل و النّهار. یا محوّل الحول و الأحوال. حوّل حالنا الی احسن الحال .

السّلام علی الصّدّیقة الطّاهرة، فاطمة المرضیّه، بنت رسول الله، صلّی الله علیه و آله. و السّلام علی ولیّ الله الأعظم، ارواحنا فداه و عجّل الله فرجه .

عید نوروز را به همه‌ی شهروندان قدس ، بخصوص به خانواده‌های عزیز شهیدان، جانبازان ، و ایثارگران تبریک عرض میکنم و یاد شهیدان و امام عزیزمان را گرامی میدارم .

سالی که شروع شد، سال ۹۵ هم در آغاز و هم در پایان، متبرک به نام مبارک حضرت زهرا (سلام‌الله‌علیها) است. هم اولِ این سال منطبق بر ولادت آن بزرگوار با ماه‌های قمری است، هم آخر این سال. بنابراین امیدواریم که ان‌شاءالله این سال به برکت حضرت زهرا سال مبارکی باشد برای شهروندان قدس، و از معنویات آن بزرگوار و از راهنمائی‌های آن بزرگوار و از زندگی آن بزرگوار درس بگیریم و بهره‌مند شویم .

والسّلام علیکم و رحمة الله و برکات

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز