فرماندار کلاله:

۸۵ شعبه اخذ رأی در مرحله دوم انتخابات مجلس

۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۵:۰۴:۵۷
کد خبر: ۳۹۰۷۶۷
۸۵ شعبه اخذ رأی در مرحله دوم انتخابات مجلس
فرماندار کلاله گفت: ۸۵ شعبه اخذ رای در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان کلاله آرای مردم را جمع‌آوری می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا،  نصرت برزگر در نخستین جلسه هیئت اجرایی انتخابات شهرستان کلاله اظهار داشت: شهرستان کلاله برای برگزاری  مرحله دوم مجلس شورای اسلامی آماده شده است.

وی افزود: عوامل اجرایی تعیین شده در 85 شعبه مشخص شده مرحله نخست انتخابات، برای مرحله دوم هم اخذ آرا را به انجام می‌رسانند.

فرماندار کلاله تصریح کرد: خوشبختانه با مشارکت خوب مردم و نگاه قانونمند و رعایت حق الناس توسط عوامل اجرایی و کمیته‌های فنی و غیره انتخابات باشکوه و حماسی را در 7 اسفند شاهد بودیم.

وی گفت: مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی کلاله در 85 شعبه اخذ رای ، 24 شعبه بخش پیشکمر و 61 شعبه در بخش مرکزی کلاله برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: 71 هزار و 200 نفر از مردم شهرستان کلاله واجد شرایط رأی هستند و از این تعداد 3 هزار 875 نفر رأی اولی هستند.فرماندار کلاله تصریح کرد: ما باید مسیر شهیدان را ادامه دهیم و بر پایه قانون باید همه تلاش خود را برای برگزاری انتخاباتی پرشور و باشکوه در 10 اردیبهشت ماه داشته باشیم.

برزگر بی‌طرفی و پایبندی به قانون را از شاخصه‌های مهم مجریان انتخابات اعلام کرد و گفت: همه تلاش‌ها باید معطوف به برگزاری سالم انتخابات و با حضور گسترده مردم باشد.در ادامه جلسه هر یک از اعضای هیئت اجرایی به بیان نظرات خود درباره روند برگزاری انتخابات 10 اردیبهشت پرداختند.

 

نظر شما