"اعظم محمدی نیا "در گفت وگوی اختصاصی با برنا:

دفاع ازحقوق زنان از اهداف وبرنامه های من به عنوان یک زن نو اندیش است

۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۰۹:۵۹:۱۹
کد خبر: ۳۹۵۷۱۷
دفاع ازحقوق زنان از اهداف وبرنامه های من به عنوان یک زن نو اندیش است
سالهای سال است که درجامعه ما حقوق زنان نادیده گرفته شده است لذا دفاع ازحقوق وجایگاه زنان از اهداف وبرنامه های من به عنوان یک زن نو اندیش است

به گزارش خبرگزاری برنا ازلرستان ، "اعظم محمدی نیا" کاندیدای مرحله دوم دهمین  دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه خرم آباد ودوره چگنی ، در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگاربرناگفت:بنده به عنوان کاندیدای طلایی حزب مردمسالاری استان لرستان معرفی شدم .

"محمدی نیا" با بیان اینکه 21 حزب اصلاح طلب از وی اعلام  حمایت کرده اند ، افزود: بنده به عنوان یک زن نواندیش گرایش خاصی به طرف اصلاحات دارم ومدافع حقوق اصلاح طلبان خواهم بود ودر همه زمینه ها تلاش خواهم کردتا در جهت تحقق خواسته های آنان حرکت کنم .

کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی  ومورد حمایت حزب مردمسالاری در خرم آباد با اشاره به اهمیت ارتقای حقوق مدنی زنان در جامعه امروزی ،تصریح کرد: سالهای سال است که درجامعه ما حقوق زنان  نادیده گرفته شده است لذا  دفاع ازحقوق وجایگاه زنان از اهداف وبرنامه های من به عنوان یک زن نو اندیش است .

وی  با بیان اینکه 57 درصدازجمعیت استان ما را زنان  تشکیل می دهند، خاطر نشان کرد: اما متاسفانه  سالهای سال است که فقط رای آنها را می برند وتوجهی به خواسته ها وحق وحقوق آنان نشده است .

"اعظم محمدی نیا" در پایان تاکید کرد: به عنوان یک زن نواندیش با ورود به مجلس تحقق ورشد حقوق زنان لرستان را درهمه ابعادپیگیری خواهم کرد.

خبرنگار: رضا جودکی نژاد

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز