فرماندار خرم‌آباد خبر داد

دویست و۸۹شعبه اخذ رأی در مرحله دوم انتخابات خرم آباد ودوره چگنی

۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۰۵:۰۵:۵۷
کد خبر: ۳۹۷۴۷۰
دویست و۸۹شعبه اخذ رأی در مرحله دوم انتخابات خرم آباد ودوره چگنی
فرماندار خرم‌آباد از وجود 289 شعبه اخذ رای در مرحله دوم انتخابات در حوزه انتخابیه شهرستان خرم‌آباد و دوره چگنی خبر داد.

 به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ،حبیب‌الله خجسته‌پور در جلسه شورای اداری شهرستان خرم‌آباد در خصوص برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در خرم‌آباد اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی ایران بر مبنای مردم‌سالاری دینی تشکیل‌شده است و رای مردم در شکل‌گیری آن تاثیر فراوان داشته است.

وی، انتخابات هفتم اسفندماه را دارای نکات ویژه‌ای دانست و افزود: در هفتم اسفند برای اولین بار دو انتخابات مهم مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی همزمان با هم برگزار شد و با وجود متفاوت بودن قوانین هر یک از این انتخابات خوشبختانه آنان بدون بروز هر گونه مشکلی برگزار شدند.

فرماندار خرم‌آباد با تأکید به اجرای قانون تبلیغات انتخابات در مرحله اول و دوم تصریح کرد: با همکاری دستگاه قضایی، نیروی انتظامی، شهرداری و همکاری خود نامزدها تبلیغات در چهارچوب قانون صورت می‌گیرد.

این مسئول، تعداد شعب اخذ رأی را در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و دوره چگنی 289 شعبه اعلام کرد و گفت: 2 هزار نیروی انسانی مسئولیت روند اخذ رای را در مرحله دوم انتخابات برعهده دارند.

خجسته‌پور در ادامه سخنان خود از امضای منشور انتخاباتی توسط هر چهار کاندید راه‌یافته به مرحله دوم انتخابات در حوزه خرم‌آباد و چگنی خبر داد و افزود: قانون تبلیغات انتخابات تاکنون به‌درستی رعایت شده است، اما در صورت بروز تخلف مطابق قانون با نامزدها برخورد خواهد شد.

فرماندار خرم‌آباد در پایان آرای مردم را حق‌الناس دانست و یادآور شد: تا زمانی که آراء اعلام نشده‌اند به خوبی از رای مردم صیانت می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز