رییس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی:

بیش از ۳۰ هزار نفر مسوولیت برگزاری انتخابات را در استان بر عهده دارند

۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۰۶:۳۲:۰۱
کد خبر: ۳۹۷۶۲۶
بیش از ۳۰ هزار نفر مسوولیت برگزاری انتخابات را در استان بر عهده دارند
شبستری گفت: رعایت اخلاق سیاسی موضوعی است که بیش از پیش باید مد نظر کاندیداها قرار گیرد.

رییس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی گفت: در حال حاضر فضای رقابتی تنگاتنگی بین کاندیداهای راه یافته به مرحله دوم انتخابات در استان حاکم است و امیدواریم کاندیداهای محترم اخلاق را فدای فضای رقابتی نکنند.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، دکتر سعید شبستری در بازدید از محل استقرار ستاد انتخابات استان، اظهار کرد: رعایت اخلاق سیاسی موضوعی است که بیش از پیش باید مد نظر کاندیداها قرار گیرد.

وی با اشاره به اشرافیت کامل این ستاد بر فضای تبلیغاتی حاکم بر استان ادامه داد: با توجه به این که در این دوره از انتخابات تعداد کاندیداها نسبت به دور اول کاهش چشمگیری داشته است تمام فعالیت های کاندیداهای راه یافته به این دور با دقت کامل رصد می شود.

وی با اشاره به نشاط سیاسی حاکم بر استان گفت: مردم استان در دور اول انتخابات با مشارکت حداکثری خود حضور پرشوری در انتخابات داشتند و در حال حاضر نیز همان نشاط و پویایی هفتم اسفند ماه در استان حاکم است و به امید خداوند شاهد برگزاری باشکوه انتخابات پیش رو در استان خواهیم بود.

شبستری  از آمادگی 1850 شعبه اخذ رای در استان، برای جمع آوری آرای مردم در مرحله دوم انتخابات مجلس خبر داد و افزود: بیش از 30 هزار نفر مسوولیت برگزاری این مرحله از انتخابات را در استان بر عهده دارند.

وی ادامه داد: تعرفه‌های دور دوم انتخابات با تعرفه‌های دور اول متفاوت است و نمی‌توان از تعرفه‌های دور اول برای دور دوم استفاده کرد از این رو ملزومات شعب و تعرفه‌های رای بین حوزه‌های انتخابیه توزیع شده است.

مرحله دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در روز جمعه 10 اردیبهشت برگزار می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز