فرماندار تویسرکان

کتاب محور دانایی و توسعه پایدار است

۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۰۸:۲۹:۴۸
کد خبر: ۳۹۷۶۶۴
کتاب محور دانایی و توسعه پایدار است
حبیب مومیوندکتاب را محور دانایی و توسعه پایدار دانست و گفت: صاحبان فکر و اندیشه در جایگاه‌های اجتماعی و فرهنگی در حوزه کتاب و کتابخوانی حضوری فعال داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تویسرکان، فرماندار تویسرکان در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی در سالن اجتماعات ولایت فرمانداری تویسرکان با تقدیر از گزارش عملکرد خوب اداره کتابخانه‌های عمومی تویسرکان، اظهار کرد: اقدامات مطلوبی در حوزه کتاب و کتابخوانی سال گذشته در سطح شهر و روستا انجام شده است.

وی با اشاره به توسعه فیزیکی کتابخانه‌ها عمومی در تویسرکان، از ایجاد سه باب کتابخانه روستایی بالای یک‌هزار و 500 نفر جمعیت و یک باب کتابخانه شهری در سال 94 خبر داد و خاطرنشان کرد: راه‌اندازی کتابخانه شهر فرسفج و روستای جعفریه از اولویت‌های امسال شهرستان محسوب می‌شود.

فرماندار تویسرکان با تأکید بر لزوم توجه به بهره‌مندی روستاهای بالای یک‌هزار نفر جمعیت از کتابخانه، گفت: بخشداران با همکاری دهیاران شرایط را به منظور ایجاد کتابخانه عمومی در روستاها فراهم کنند.

وی ابراز امیدواری کرد با گشایش اقتصادی دولت در سال جاری، اعتبار خوبی به کتابخانه‌های تخصیص یابد.

مومیوند با اشاره به شعار سال مبنی بر «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» تحقق این مهم را تکلیف همگان دانست و بیان کرد: مردم و دولت در کنار هم باید با همتی همه‌جانبه اقتصاد مقاومتی، مطالبه مقام معظم رهبری را عملیاتی کنند.

وی با بیان اینکه امسال باید شاهد شکوفایی کتاب و کتابخوانی در بخش‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری در سطح شهرستان باشیم، از اعضای انجمن کتابخانه‌های عمومی ارائه راهکار‌های اجرایی به منظور توسعه کتابخوانی را خواستار شد.

فرماندار تویسرکان کتاب را محور دانایی و توسعه پایدار دانست و گفت: صاحبان فکر و اندیشه در جایگاه‌های اجتماعی و فرهنگی در حوزه کتاب و کتابخوانی حضوری فعال داشته باشند.

 

نظر شما