حجت الاسلام والمسلمین رستگار:

دشمن به دنبال زدودن روحیه انقلابی از حوزه های علمیه می باشد

۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۰:۴۲:۳۳
کد خبر: ۳۹۷۷۶۰
حجت الاسلام والمسلمین رستگار، گفت: دشمن به دنبال نفوذ و زدودن روحیه انقلابی از حوزه های علمیه می باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، نشست هم اندیشی مدیران و نخبگان حوزه های علمیه استان هرمزگان و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان هرمزگان، در بندرعباس برگزار شد.

 مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان با اشاره به اهمیت تداوم روحیه انقلابی در حوزه گفت: با ایجاد قرارگاه مطالبات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در حوزه های علمیه و با عنایت به فرمایشات ایشان می توان از خطر انقلابی زدایی در حوزه مقابله کرد.

حجت الاسلام رستگار با اشاره به تمرکز دشمنان کشور بر حوزه های علمیه و انحراف انقلاب اسلامی از طریق حوزه های علمیه؛ رشد و بلوغ تفکر انقلابی در حوزه های علمیه، ورود و حضور فعال طلاب در مسائل سیاسی و اجتماعی را از مهمترین راهکارهای حفظ روحیه انقلابی در میان طلاب برشمرد.

وی، تصریح کرد: امروز ما در دنیا حرف اول را می‌زنیم و جایگاه ما در جهان وسیع است و به فرموده رهبر انقلاب تحولات بین‌الملل بر اراده مردان جمهوری اسلامی ایران می‌چرخد.

وی، افزود: ما توانسته‌ایم ابهت شرق و غرب را فرو بریزیم و هسته‌های مقاومت را در دنیا پایه‌گذاری کنیم و قدرت اول موشکی در منطقه و قدرت چهارم موشکی در دنیا هستیم.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: همه پیشرفت‌های ما به واسطه دین‌فهمی و تبعیت از دین است و امروزه دشمن فهمیده که تمام این موقعیت‌ها بر پایه سه چیز است؛ دین‌محوری، ولایت‌محوری، وحدت و همدلی که همه این موارد از آموزهای دین مبین اسلام است.

حجت‌الاسلام رستگار، اضافه کرد: آن‌ها فهمیده‌اند ظهور جمهوری اسلامی یعنی خداحافظی ابرقدرتها، چون جمهوری اسلامی منادی اسلام ناب محمدی است. دینی که یک رکنش عبودیت و رکن دیگرش استکبار‌ستیزی است.

وی ادامه داد: کشوری که بر پایه اسلام ناب محمدی(ص) توانسته 37 سال بدون آمریکا و دیگر کشورهای اروپایی، به‌عنوان تاثیرپذیرترین کشور و گفتمان انقلاب اسلامی خود را به رخ همه اندیشه‌های غربی بکشد

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز