مدیر منطقه سه شهرداری اردبیل:

آغاز فعالیت های عمرانی چهره منطقه سه شهرداری را کارگاهی کرد

۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۱:۰۸:۰۹
کد خبر: ۳۹۷۷۸۶
آغاز فعالیت های عمرانی چهره منطقه سه شهرداری را کارگاهی کرد
مدیر منطقه سه شهرداری اردبیل با تشریح آخرین وضعیت طرح های عمرانی انجام گرفته در یک و نیم ماهه نخست سال 95، گفت: آغاز فعالیت های عمرانی چهره منطقه سه شهرداری را کارگاهی کرد.

به گزارش برنا،علی مسیب زاده از تعریف 79 پروژه عمرانی در سال 95 در حوزه منطقه سه شهرداری خبر داد و افزود: اکثر این پروژه ها به غیر از 13 مورد مربوط به طرح های اصلاح هندسی و روکش آسفالت که نیاز به آگهی مناقصه دارد، هم اکنون فعال است.

وی تصریح کرد: با تکمیل عملیات زیرسازی در حدود 50 کوچه واقع در حوزه منطقه سه؛ این کوچه ها آماده آسفالت ریزی بوده که از این میان کار جدول کشی 47 کوچه به اتمام رسیده و با اولویت نسبت به بهسازی و آسفالت کامل این کوچه ها اقدام خواهد شد.

مسیب زاده خاطرنشان کرد: به غیر از بهسازی کوچه ها، تمامی پروژه های کانال سنگی مرتبط با انتقال آب های سطحی در حال اتمام بوده و در مجموع در دو محله گلمغان و جزایری نسبت به اجرای بالغ بر 10 کیلومتر کانل سنگی اقدام شده که با اتمام کار آن در مرحله بهره برداری است.

این مسوول در ادامه سخنان خود به اجرای چند تک پروژه شاخص در محدوده منطقه سه شهرداری اردبیل اشاره کرد و افزود: اجرای باند کندور در بزرگراه کمربندی بسیج حدفاصل پاسگاه آرازعلی و تقاطع داروپخش از جمله تک پروژه های در حال اجرا می باشد که هم اکنون نیز این مسیر در حال آسفالت ریزی است و با تکمیل فضای سبز حاشیه ای در مسیر این کندورها؛ کل طرح تا سوم خرداد ماه به بهره برداری خواهد رسید.

مسیب زاده با بیان اینکه کار زیرسازی و جدول گذاری حدود یک کیلومتر از خیابان اصلی محله گلمغان به اتمام رسیده، خاطرنشان کرد: عملیات آسفالت این مسیر به همراه روکش آسفالت کل طول خیابان هلال احمر واقع در مرکز شهر در چند روز آینده آغاز خواهد شد.

خیابان 20 متری مابین محلات گلمغان و گلستان، خیابان 12 متری پورسیف، خیابان 20 متری جهان بانی، خیابان 18 متری آل عبا و خیابان خان علیزاده واقع در پشت پروژه روناک از جمله طرح هایی هستند که به گفته مدیر منطقه سه شهرداری اردبیل در مراحل نهایی زیرسازی بوده و تا سوم خرداد ماه سال جاری نسبت به آسفالت و در نهایت بهره برداری از آن ها اقدام خواهد شد.

امسال 14 هکتار فضای سبز جدید ایجاد می شود

مدیر منطقه سه شهرداری اردبیل از فعال بودن طرح های پیاده روسازی در طول خیابان های واقع در حوزه این منطقه خبر داد و گفت: خیابان غریبان حدفاصل باغمیشه تا خاتم النبین، حافظ حدفاصل بسیج تا سه راهی رضوان، خیابان اصلی وحدت تحت عنوان فخرزاده، خیابان باهنر، بزرگراه شهدا حدفاصل مسجد ائمه تا غریبان و معجز از جمله معابری هستند که عملیات پیاده روسازی به همراه پازل چینی در آن ها در حال اجرا بوده و در مجموع از پیشرفت بالای پنجاه درصد برخوردارند.

مسیب زاده برنامه ریزی مدیریت منطقه سه شهرداری اردبیل برای ایجاد بالغ بر 14 هکتار فضای سبز جدید در سال 95 را خاطرنشان کرد و افزود: سه اکیپ بزرگ در این زمینه فعال شده و بیش از 40 درصد اقدامات نیز انجام گرفته است.

 به گفته مسیب زاده، اجرای بوستان رز واقع در میدان ولیعصر شهرک کارشناسان با طراحی ویژه، تکمیل فضای سبز بدنه خیابان علی دایی، اجرای فضای سبز میدان وصال تا میدان شهرک ساحلی و تکمیل بوستان غنی زادگان مابین شهرک گلستان و گلمغان، نهال کاری شهرک های ساحلی و نیستان، بوستان ارغوان خیابان داروپخش، مرمت بوستان شهریار شهرک آزادی، بوستان امام رضا جنب پل هوایی، بوستان آل عبا، بوستان میدان بوعلی سینا و بوستان پشت CNG میدان کشاورز از جمله طرح هایی هستند که در حوزه توسعه فضای سبز در این منطقه فعال بوده و عمدتا در طول دو ماه آینده به بهره برداری می رسند.

مدیر منطقه سه شهرداری اردبیل اضافه کرد: در سال جاری حدود 250 دستگاه سطل زباله و 250 صندلی خریداری و در محل های مورد نیاز در بوستان ها و معابر واقع در حوزه منطقه سه شهرداری نصب گردیده و در کنار آن نسبت به سفارش ساخت حدود 11 دستگاه برج روشنایی بوستان ها اقدام کردیم که در مراحل نهایی ساخت بوده و به زودی در محل های مورد نیاز نصب می شود.

 

احداث پارک سوار تاکسی و اتوبوس در میدان فرهنگ کارشناسان

مسیب زاده در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه کار احداث ساختمان اداری نواحی یک و دو و همچنین دو مورد سرویس بهداشتی را در حال تکمیل شدن داریم، افزود: برای احداث پارک سوار ویژه تاکسی و اتوبوس در محل میدان فرهنگ کارشناسان برنامه ریزی شده که پس از آماده شدن طرح از سوی معاونت ترافیک شهرداری اردبیل نسبت به اجرایی شدن آن اقدام خواهد شد.

احداث فرهنگسرا در میدان شهرک ساحلی، پیاده رو سازی خیابان های حافظ و سعدی نیز از جمله طرح هایی هستند که به گفته مدیر منطقه سه شهرداری اردبیل به زودی عملیات اجرایی آن ها آغاز خواهد شد.

مسیب زاده با اذعان به اینکه اکثر پروژه های تعریف شده در منطقه سه شهرداری اردبیل به غیز از پروژه هایی که در مرحله طراحی و تعیین پیمانکار هستند؛ عملیاتی شده است، افزود: کار رنگ آمیزی جداول از جمله اقداماتی است که با جدیت دنبال می شود که در همین خصوص رنگ آمیزی جداول بزرگراه شهدا تا آخر این هفته به اتمام می رسد و با اتمام کار رنگ آمیزی کندروهای بزرگراه بسیج در حال حاضر نسبت به رنگ آمیزی تندرو این بزرگراه اقدام کرده ایم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز