با برگزاری مجمع انتخاباتی

رئیس هیئت بسکتبال استان اردبیل انتخاب شد

۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۱:۱۵:۴۹
کد خبر: ۳۹۷۷۹۴
رئیس هیئت بسکتبال استان اردبیل انتخاب شد
با برگزاری مجمع انتخاباتی ، نورالدین افغانی اصل با کسب ۱۱ رأی از ۱۷ رأی مأخوذه به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیئت بسکتبال استان اردبیل انتخاب شد.

به گزارش برنا،مجمع انتخاباتی هیئت بسکتبال استان اردبیل با حضور رئیس فدراسیون بسکتبال جمهوری اسلامی ایران در سالن کنفرانس ورزشگاه رضازاده اردبیل برگزار شد که نورالدین افغانی اصل در رقابت با رضا فتحی‌نیا با کسب   11رأی از 17 رأی مأخوذه به مدت چهار سال رئیس هیئت بسکتبال استان اردبیل شد  .

نورالدین افغانی اصل، رئیس هیئت بسکتبال استان اردبیل در این جلسه اظهار داشت: متأسفانه ورزش والیبال در سال‌های گذشته در استان اردبیل پیشرفت مناسبی نداشته است که امیدواریم بتوانیم با تحقق برنامه‌های راهبردی پیش‌بینی شده گامی در جهت توسعه رشته بسکتبال در استان اردبیل برداریم.

وی گفت: بحث استعدادیابی در دستور کار هیئت جدید بسکتبال استان اردبیل قرار خواهد داشت و در این راستا سعی می‌کنیم با تعامل مناسب با اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل مراحل استعدادیابی را از مدارس استان اردبیل انجام داده و بتوانیم استعدادهای خوبی در این رشته ورزشی به کشور معرفی کنیم.

رئیس هیئت بسکتبال استان اردبیل افزود: نبود اسپانسر مالی برای هیئت‌های ورزشی در واقع دغدغه تمامی هیئت‌ها است که امیدواریم در این رابطه نیز با دعوت از فعالان بخش خصوصی بتوانیم برای بسکتبال استان اردبیل اسپانسر مالی پیدا کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز