استاندار قزوین خواستار شد:

برقراری پروازهای بردکوتاه و محدود در راستای اهداف گردشگری

۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۲:۴۵:۴۷
کد خبر: ۳۹۷۸۸۸
برقراری پروازهای بردکوتاه و محدود در راستای اهداف گردشگری
فریدون همتی در نامه ای به مدیرعامل شرکت هواپیمایی آسمان خواستار موافقت ایجاد پروازهای بردکوتاه و محدود از محل فرودگاه قزوین با هدف رونق و توسعه گردشگری در استان شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، فریدون همتی استاندار قزوین در نامه ای به حسین علایی مدیرعامل و رییس هیات مدیره شرکت هواپیمایی آسمان خواستار مساعدت و موافقت با برقراری پروازهای بردکوتاه و محدود از محل فرودگاه قزوین با هدف رونق و توسعه گردشگری در استان شد.

در این نامه که فریدون همتی به مدیرعامل شرکت هواپیمایی آسمان نوشته شده، آمده است:

استان قزوین با توجه به توانمندی ها و ظرفیت های متعدد و متنوع در زمینه های فرهنگی، مذهبی، طبیعی، علمی، صنعتی، کشاورزی، محورهای مواصلاتی(جاده ای و ریلی)، دسترسی های فراوان و همچنین دارا بودن بیش از 1100ابنیه و آثار تاریخی از دوران های مختلف؛ دارای جایگاه ممتاز گردشگری در سطح ملی و بین المللی می باشد.

همتی در ادامه این نامه آورده است: با عنایت به زیر ساخت ها و امکانات موجود در فرودگاه قزوین متعلق به شرکت هواپیمایی خدمات ویژه مشتمل بر آشیانه های تعمیر و نگهداری، برج مراقبت پرواز، باند پرواز، پارکینگ هواپیما و... با لحاظ پتانسیل های مذکور؛ مستدعی است در راستای نیل به برنامه های توسعه ای و مدیریت گردشگری استان و ایجاد تسهیلات لازم جهت فعالان این بخش و به منظور بهره گیری از ظرفیت فرودگاه قزوین در امر توسعه و رونق صنعت گردشگری استان؛ با صدور دستور مساعدت، نسبت به برقراری پروازهای بردکوتاه و محدود(AIR TAXI) از محل فرودگاه قزوین موافقت و نتیجه را به این استان امر به ابلاغ فرمایید.

نظر شما