دیدار رییس ناحیه ۲ آموزش و پرورش با فرماندار فردیس در خصوص هفته معلم

۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۳:۳۶:۵۳
کد خبر: ۳۹۷۹۳۴
دیدار رییس ناحیه ۲ آموزش و پرورش با فرماندار فردیس در خصوص هفته معلم
مهندس زمانی ضمن تبریک بمناسبت فرا رسیدن هفته معلم و گرامیداشت یاد و خاطره شهید مرتضی مطهری اظهار داشت؛ بی شک معلم از جایگاه و اعتبار ویژه ایی در بین مردم برخوردار است

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز؛ خانم فهمیده ، رییس آموزش و پرورش ناحیه 2 به مناسبت هفته معلم ،با مهندس زمانی ، فرماندار شهرستان فردیس دیدار و گفتگو کرد.

مهندس زمانی ضمن تبریک بمناسبت فرا رسیدن هفته معلم و گرامیداشت یاد و خاطره شهید مرتضی مطهری اظهار داشت؛ بی شک معلم از جایگاه و اعتبار ویژه ایی در بین مردم برخوردار است و بایستی نسبت به این جایگاه احترام قائل بود.

مهندس زمانی با تاکید و قدردانی و تجلیل از زحمات معلمین و مدیران مدارس شهرستان فردیس خواستار توجه بیشتر به تعلیم و تربیت از سوی معلمان در راستای کیفی بخشی به برنامه های  آموزشی شهرستان فردیس شد.

رییس ناحیه 2 آموزش و پرورش نیز گزارشی از فعالیتهای آموزشی و برنامه های  هفته معلم را تشریح نموده و عنوان داشت؛ 12 ادیبهشت همزمان با روز معلم، مسابقه کتابخوانی و برپایی نمایشگاهی از آثار شهید مرتضی مطهری برگزار  خواهد شد.

وی افزود؛ روز 13 اردیبهشت نیز 18 نفر از معلمان نمونه و شاخص به دیدار مقام معظم رهبری  خواهند رفت و از رهنمود های ایشان بهره خواهند برد.

فرشته فهمیده ادامه داد؛ روز 14اردیبهشت بازدیدی بصورت سرزده به چهار مدرسه در شهرستان فردیس با حضور فرماندار ، شهرداران و مسئولان برخی از دستگاههای اجرایی شهرستان جهت تبریک روز معلم خواهیم داشت.

ایشان از دیگر برنامه های هفته معلم، به مراسمات روز 15 اردیبهشت اشاره نموده و تصریح کرد؛ در این روز نیز مراسم باشکوهی در تالار شهیدان نژاد فلاح با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش ، مدیران کل استان و سایر مسئولین از معلمان نمونه تقدیر و قدردانی بعمل خواهد آمد.

وی ادامه داد؛ روز جمعه 17اردیبهشت نیز کلیه همکاران آموزش و پرورش ناحیه 2 در نماز جمعه نیز حضور خواهند داشت.

فهمیده برنامه روز 18 اردیبهشت را اجرای مراسمات متمرکز در سطح مشکین دشت عنوان داشته و از حضور فرماندار و مسئولین در این مراسم و تجلیل و قدردانی از معلمین و فرهنگیان شهر مشکین دشت خبر داد.

 

 

 

 

نظر شما