مدیرعامل موسسه مکس قزوین خبر داد:

اهدای تجهیزات پزشکی موسسه مکس به بخش شیمی درمانی

۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۴:۰۴:۱۵
کد خبر: ۳۹۷۹۷۵
اهدای تجهیزات پزشکی موسسه مکس به بخش شیمی درمانی
موسسه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان(مکس) قزوین، به مناسبت هفته سلامت اقدام به خرید تعدادی تجهیزات پزشکی کرد و آنها را به بخش شیمی درمانی این مرکز اهدا کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، علیرضا نوروزی مدیرعامل موسسه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان(مکس) قزوین از اهدای تعدادی تجهیزات پزشکی به بخش شیمی درمانی این مرکز خبر داد و گفت: این کار به منظور رسیدن به اهداف حمایتی موسسه از کودکان مبتلا به سرطان و همچنین بهبود کیفیت درمانی این عزیزان انجام شد.

نوروزی اظهار امیدواری کرد که این تحفه هر چند کوچک، در روند درمانی هر چه بهتر کودکان مبتلا به سرطان و برای مقابله با این بیماری تأثیر گذار بوده و مقدمه ای برای برداشتن قدم هایی جامع تر در مسیر درمانی این کودکان باشد.

هادی موسی خانی، رییس مرکز آموزشی-درمانی قدس قزوین نیز گفت: این اقلام خریداری شده شامل: سه عدد پمپ تزریق سرم، 10عدد لاکر abs با استراکچر آلمینیومی، یک عدد فشارسنج اطفال، 10عدد پایه سرم و یک عدد ویلچر عنوان کرد که ارزش ریالی آنها بالغ بر 225میلیون ریال می باشد.

نوروزی، در ادامه  از تمام مهرورزان نیک سرشت، حامی فرشته های مبتلا به سرطان و مهندس قاسمی، مدیر شرکت هانی گستر بابت همکاری در تهیه تجهیزات درمانی مذکور قدردانی کرد.

دکتر هادی موسی خانی و حسینعلی افشاری، به ترتیب: رییس و مدیر مرکز آموزشی-درمانی قدس قزوین نیز از دست اندرکاران موسسه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان قزوین(مکس) به منظور تهیه و اهدای اقلام ذکر شده تقدیر و تشکر کردند.

نظر شما