رئیس شورای شهر شهریار خبر داد :

عملیات اجرائی پروژه کمربندی فرمانداری سابق آغاز شد

۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۴:۳۷:۴۸
کد خبر: ۳۹۷۹۸۷
عملیات اجرائی پروژه کمربندی فرمانداری سابق آغاز شد
علی مهدور رئیس شورای اسلامی شهر شهریار در بازدید از پروژه های عمرانی در مرکز شهر از آغاز عملیات اجرائی کمربندی فرمانداری سابق خبر داد .

به گزارش خبر گزاری برنا در غرب تهران، علی مهدور رئیس شورای اسلامی شهر شهریار در بازدید از پروژه های عمرانی در مرکز شهر از آغاز عملیات اجرائی کمربندی فرمانداری سابق خبر داد .

وی افزود : این کمربندی مدت ها بود که به حال خود رها شده بود، که با پیگیری های اعضای شورای شهر نهایتآ در یکصد و نود و هفتمین جلسه رسمی شورای شهر مصوبه و عملیات آن آغاز شده است  .

سخنگوی شورای شهرشهریار در ادامه ابراز امیدواری کرد : با توافقی که با مالکان طرح کمربندی از سوی شهرداری انجام گرفته است ، قطعآ روان سازی بخشی از ترافیک شهر مرتفع خواهد شد .

مهدور در بخشی از سخنان خود ، پرداختن به مباحث ترافیکی را یکی از دغدغه های اصلی شورای شهر خواند و در ادامه خاطر نشان کرد : احداث پروژه های ترافیکی قطعآ باعث کاهش وقت ، ایجاد آرامش و آسایش و ارتقای سطح زندگی مردم خواهد شد .

رئیس شورای شهر در خاتمه ، دو پروژه بزرگ تقاطع غیر همسطح شهدای کهنز و  تقاطع غیر همسطح شهید صیاد شیرازی را از مهمترین پروژه های ترافیکی نام برد .

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز