نماینده منتخب مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی:

آموزش و پرورش نقش کلیدی در توسعه فرهنگی و اقتصادی کشور دارد

۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۵:۳۹:۵۳
کد خبر: ۳۹۸۰۳۵
آموزش و پرورش نقش کلیدی در توسعه فرهنگی و اقتصادی کشور دارد
نماینده منتخب مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی گفت: آموزش و پرورش نقش کلیدی در توسعه فرهنگی و اجتماعی کشور دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ علی اسدی در گردهمایی رؤسای ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان کرمان با تبریک فرارسیدن هفته گرامیداشت مقام معلم، گفت: نقش موثر و حیاتی فرهنگیان در عرصه های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و علمی انکار ناپذیر است.

وی از آموزش و پرورش به عنوان زیربنایی ترین دستگاه اجرایی کشور نام برد و اظهار کرد: کمک به آموزش و پرورش، برنامه ریزی در راستای توسعه و پیشرفت آینده کشور در عرصه های مختلف است.

اسدی با بیان اینکه دستگاه تعلیم و تربیت، نیروی انسانی کارآمد و توانمند آینده کشور را تربیت می کند گفت: هزینه کردن  در آموزش و پرورش سرمایه گذاری است.

وی از معلمان به عنوان  اثر گذار ترین قشر جامعه نام برد  و خاطر نشان کرد: تکریم  و ارتقاء منزلت و معیشت معلمان ضروری است.

نماینده منتخب مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی بر تشکیل کارگروه جمع آوری پیشنهادات و طرح های معلمان در ارتباط با کیفت بخشی به فعالیت های آموزشی و پرورش و بهبود معیشت فرهنگیان در استان تاکید کرد و گفت: ار نظرات و طرح های فرهنگیان سراسر استان در فراکسیون فرهنگیان مجلس استقبال خواهیم کرد.

علی اسدی تصریح کرد: افتخار می کنم از قشر فرهنگی به عنوان نماینده مردم انتخاب شده ام و امیداورم بتوانم در مجلس شورای اسلامی مطالبه گر حقوق فرهنگیان و دانش آموزان باشم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز