۵۹۰ کیلو انواع مخدر از بین ضایعات شیشه کشف شد

۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۲۰:۲۹:۵۹
کد خبر: ۳۹۸۲۱۵
۵۹۰ کیلو انواع مخدر از بین ضایعات شیشه کشف شد
فرمانده انتظامی استان گفت: ماموران ایستگاه بازرسی مرصاد 590 کیلو انواع مواد مخدر را از یک دستگاه کامیون "کاویان" که حامل ضایعات شیشه بود، کشف و یک نفر متهم را دستگیر کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سردار "رضا بنی اسدی" با اعلام این خبر تصریح کرد: ماموران ایستگاه بازرسی "مرصاد" واقع در "سه راهی راین" حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون "کاویان" مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

وی مبدا حرکت این کامیون را استان های شرقی و مقصد آن را استان های مرکزی کشور عنوان کرد و افزود: ماموران در بازرسی فنی این کامیون که حامل ضایعات شیشه بود. 354 کیلو و 300 گرم حشیش، 218 کیلو و 900 گرم تریاک و 16 کیلو و 500 گرم هروئین را کشف کردند.

وی مجموع مواد مخدر را 589 کیلو و 700 گرم ذکر کرد و بیان داشت: در این عملیات یک نفر متهم دستگیر، یک دستگاه کامیون توقیف و به همراه مواد کشف شده به مراجع قانونی ذی ربط تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی استان در پایان از مبارزه بی امان پلیس کرمان با قاچاق و توزیع مواد مخدر خبر داد و گفت: مواد مخدر آسیب های اجتماعی فراوانی را در پی دارد و پلیس با رصد اطلاعاتی همواره به دنبال انهدام باندهای قاچاق و توزیع مواد افیونی است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز