مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان تاکید کرد:

لزوم ایجاد بسترهای لازم برای جذب سرمایه گذار در احداث کشتارگاه جدید مشهد

۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۰۹:۳۹:۰۵
کد خبر: ۳۹۸۲۶۳
لزوم ایجاد بسترهای لازم برای جذب سرمایه گذار در احداث کشتارگاه جدید مشهد
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی در بازدید هیات سرمایه گذاری کشور لهستان از کشتارگاه مشهد بر لزوم تلاش برای فراهم کردن بسترهای لازم برای حضور سرمایه گذاران در ساخت کشتارگاه مدرن در مشهد تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، حسین شکوهی که  صبح امروز 8 اردیبهشت ماه یک هیات سرمایه گذار لهستانی را در بازدید از موسسه صنعتی گوشت مشهد همراهی می کرد گفت: تلاش داریم بسترهای  لازم برای مشارکت سرمایه گذاران، خصوصا شرکت های سرمایه گذاری خارجی رابه شکلی فراهم کنیم که سودآوری طرح ها توجیه اقتصادی کافی را برای جلب همکاری و مشارکت آنان داشته باشد.

وی با اشاره به اهداف مورد نظر سازمان و موسسه صنعتی گوشت مشهد درجلب مشارکت های خصوصی وخارجی گفت: باتوجه به ظرفیت های موجود و لزوم استفاده از تکنولوژی مدرن روز اروپا  در صنعت گوشت، حضور سرمایه گذاران خارجی در مشهد به عنوان یکی از کلان شهر مذهبی توریستی دنیا موثر خواهد بود.

رئیس موسسه صنعتی گوشت مشهد نیز ضمن اشاره به توانمندی ها و زیرساخت های موجود گفت: موسسه صنعتی گوشت مشهد با تامین بیش از 85 درصد گوشت قرمز مورد نیاز مشهد برندی معتبر و تنها واحد کشتارگاه صنعتی مدرن در شرق کشوراست.

محسن انصاری ادامه داد: با نگاهی به آینده و نیز چشم انداز 1415 کشور، تلاش داریم با استفاده از تکنولوژی روز دنیا کشتارگاهی جدیدی برای تامین گوشت مورد نیاز شهروندان مشهدی و گردشگران مذهبی که هر سال به تعداد آنها افزوده می شود، ایجاد کنیم که این راستا از حضور سرمایه گذاران استقبال می کنیم.

این هیات سرمایه گذار را پیوتر ژاندوا (Piotr Ƶᶏdło) مدیرعامل وکریشتو والوش(Krzyztof Waluś) رییس هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری درو( Drew Investement LLC) همچنین نخوسواف گورال چک )  Lechosław  Gơralczyk (مدیرعامل و دکتر امین جمالی مدیر توسعه سرمایه گذاری و تجارت خارجی شرکت سکاما (Sekama LLC) کشور لهستان تشکیل  می دادند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز