دادستان عمومی و انقلاب قزوین خبر داد؛

برخورد با مدلینگ در قزوین

۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۱۲:۵۲:۵۸
کد خبر: ۳۹۸۲۶۹
‌دو پرونده مدلینگ در دستور کار دادستانی قزوین قرار دارد که در حال بررسی و تکمیل مراحل قضایی است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، اسماعیل صادقی نیارکی دادستان عمومی و انقلاب قزوین با تاکید بر اینکه با تبلیغات غیر قانونی در شبکه های اجتماعی برخورد می شود، گفت: دو پرونده مدلینگ در دستور کار دادستانی قزوین قرار دارد که در حال بررسی و تکمیل مراحل قضایی است.

صادقی نیارکی اعلام کرد: از این دو پرونده یکی از آنها کارگاه تولیدی بوده و تبلیغات غیر قانونی نیز در شبکه های اجتماعی داشته است که به محض بررسی با آنها برخورد جدی خواهد شد.

وی در خصوص لزوم توجه بانوان به حجاب و عفاف در جامعه اسلامی گفت: بر اساس قانون تمام مراجع قانونی ملزم به اجرا و نظارت بر حجاب و عفاف در سطح جامعه هستند.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین با بیان اینکه حجاب یکی از باورهای ضروری در اسلام است، بیان کرد: با توجه به شروع فصل گرما متاسفانه در بعضی از مواقع شاهد پوشش هایی خلاف ارزش های دینی و اسلامی هستیم که سعی داریم با فرهنگ سازی این مقوله را سامان دهیم.

نیارکی با اشاره به نفوذ و تهاجم فرهنگی در لایه های مختلف جامعه افزود: خطر نفوذ فرهنگی ایجاب می کند در سال جاری مسئله حجاب به قدری پر رنگ تر و متفاوت تر از سنوات قبل مورد توجه قرار گیرد.

وی عنوان کرد: الگو پذیری از بانوان صدر اسلام باید سرلوحه امور زنان و دختران جامعه اسلامی قرار گیرد چرا که در جامعه اسلامی زیبنده نیست زنانی که متکی به حضرت زینب(س) و حضرت فاطمه زهرا(س) هستند حجاب را رعایت نکنند.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین با بیان اینکه بی حجابی زمینه ساز گناهان دیگر است گفت: توجه و حساسیت به مسئله حجاب باید از سوی همه اقشار و مسئولین صورت گیرد تا بتوانیم یک جامعه اسلامی داشته باشید.

صادقی نیارکی در پایان با تصریح بر لزوم اجرایی شدن عفاف و حجاب در دستگاه های قضایی و اجرایی بیان کرد: مسئولین باید در امر توجه به حجاب پیشتاز باشند تا الگویی برای اقشار دیگر جامعه محسوب شوند.

نظر شما