به ریاست فرماندار

برگزاری اولین جلسه شورای اداری سال ۹۵

۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۱۴:۳۱:۵۱
کد خبر: ۳۹۸۳۱۲
برگزاری اولین جلسه شورای اداری سال ۹۵
اولین جلسه شورای اداری شهرستان گچساران در سال 95 به ریاست عبدالرحیم رحیمی فرماندار و با حضور اعضای شورای اداری در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید.

به گزارش خبرگزاری برنا از گچساران ؛فرماندار گچساران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری و تبریک پیشاپیش روز معلم به بیان مطالبی پیرامون اهمیت تعلیم و تربیت پرداخت.

 ایشان ضمن اشاره به نامگذاری سال 1395 توسط مقام معظم رهبری به سال " اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل " گفت: این شعار باید سرلوحه کار همه ما باشد و در عمل نیز شاهد تحقق واقعی این شعار در شهرستان  باشیم.

رحیمی با اشاره به پروژه های بهره برداری شده سال گذشته اظهار داشت : بیش از 280 طرح عمرانی در زمینه های گوناگون در مناطق شهری و روستایی این شهرستان در دست اجراست.

وی میزان پیشرفت فیزیکی این طرح ها را 30 تا 90 درصد اعلام کرد و افزود: این طرح ها در حوزه های مختلف شامل راه، انرژی، آب، عمران شهری و روستایی، بهداشت و درمان، ورزش، فضای آموزشی، گردشگری، فرهنگی و مذهبی در دست اجراست.

فرماندار گچساران با تاکید بر تلاش مدیران و مسئولین در زمینه امورات مربوطه اعم از عمرانی و ...، ابراز داشت: تکمیل و افتتاح طرح های نیمه تمام از اولویت های مهم کاری مسئولان شهرستانی است.

فرماندار گچساران احداث جاده گچساران بابامیدان، به بهبهان، احداث جاده گچساران چرام، روکش راه های روستایی را مهمترین پروژه های در دست اجرای این شهرستان اعلام کرد.

رحیمی برگزاری به موقع کارگروهها و جلسات منظم جهت بررسی امورات شهرستان را جهت مرتفع نمودن مشکلات عنوان و افزود: شوراهای مواد مخدر و آموزش پرورش گچساران در سال 94 جزو شوراهای برتر در سطح کشور و استان بوده است.

رحیمی بیان کرد: از دیگر کارگروه‌های موفق گچساران طی سال گذشته کارگروه شورای سلامت بوده که در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد حائز رتبه نخست شده است که مسئولین باید با ادامه این روندو برنامه ریزی مناسب گامی در جهت پیشرفت شهرستان در سال جدید بردارند.

وی با اشاره به عملکرد ادارات و نهادهای این شهرستان طی سال گذشته گفت: طی دستورالعملی از ادارات و نهادهای گچساران درخواست تهیه عملکرد یکسال گذشته و برنامه‌های امسال شد که 37 اداره به صورت کامل به این مسئله توجه کرده و مابقی تنها گزارش عملکرد خود را طی سال گذشته تهیه کرده‌اند.

رحیمی با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در گچساران افزود: انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در گچساران به بهترین شکل ممکن و با امنیت و سلامت کامل برگزار شد.

فرماندار گچساران ضمن تشکر از برگزارکنندگان برگزاری انتخابات در گچساران تصریح کرد: انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی گچساران سالم‌ترین اتنخابات تاریخ گچساران بوده که همگان بر آن اذعان دارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز