به مناسبت هفته کارگر؛

نمایندگان جامعه کارگری استان با مقام معظم رهبری دیدار کردند

۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۱۴:۳۲:۰۲
کد خبر: ۳۹۸۳۱۳
نمایندگان جامعه کارگری استان با مقام معظم رهبری دیدار کردند
مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی قزوین: کارگران بازوان اصلی کار و تولید و گردانندگان چرخ اقتصاد کشور هستند و بخش زیادی از پیشرفت های موجود در عرصه تولید و اقتصاد را مرهون تلاش های خستگی ناپذیر جامعه کارگری کشور می دانیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قروین، مسعود بابایی مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی قزوین با بیان این مطلب که هرساله و به مناسبت هفته کارگر، جمعی از منتخبان و نمایندگان جامعه کارگری و کارفرمایی کشور به دیدار مقام معظم رهبری شتافته و از رهنمودهای ایشان بهره مند می شوند، گفت: امسال نیز به مناسبت هفته کارگر، 100تن از نمایندگان جامعه کارگری استان به دیدار مقام معظم رهبری رفتند.

بابایی افزود: جمعی از نمایندگان کارگری استان همچنین به مناسبت همین هفته با ریاست جمهوری دیدار می کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین از اجرای برنامه های هفته کارگر یاد کرد و گفت: گلباران مزار شهدا، دیدار نمایندگان جامعه کارگری استان با نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین و استاندار، برگزاری همایش های کارگری در سطح شهرستان ها و انجام رقابت های ورزشی در رشته های مختلف از جمله دوچرخه سواری، دو و میدانی و کوهنوردی به همراه برنامه های فرهنگی مانند مسابقه کتاب خوانی از جمله برنامه های هفته کارگر در استان می باشد.

وی همچنین برگزاری یادواره 300شهید کارگر، تجلیل از کارگران نمونه برخی واحدها و مجموعه های تولیدی، اهدای خون، حضور نمایندگان کارگران و کارفرمایان در آئین سیاسی عبادی نماز جمعه و افتتاح استخر کارگران تاکستان را از دیگر برنامه های پیش بینی شده به مناسبت هفته کارگر در استان اعلام کرد.

بابایی از کارگران به عنوان بازوان اصلی کار و تولید و گردانندگان چرخ اقتصاد کشور یاد و خاطرنشان کرد: بخش زیادی از پیشرفت های موجود در عرصه تولید و اقتصاد را مرهون تلاش های خستگی ناپذیر جامعه کارگری کشور می دانیم.

وی با اشاره به اینکه جامعه کارگری همواره نقش مهم و کلیدی را در تحقق اقتصاد مقاومتی برعهده دارد، افزود: امیدواریم با تلاش کارگران شاهد ارتقای بهره وری و کیفیت کالاهای تولیدی بوده و حضور هرچه بیشتر تولیدات داخلی در بازارهای کشور و جهان را شاهد باشیم.

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز