فرماندار اردبیل:

هیچ مسئول دولتی در اردبیل از نامزد خاصی جانبداری ندارد

۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۱۵:۴۳:۱۹
کد خبر: ۳۹۸۳۴۴
هیچ مسئول دولتی در اردبیل از نامزد خاصی جانبداری ندارد
جواد زنجانی بعدازظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی و مسئولان دولتی در انتخابات اعلام بی‌طرفی کرده‌اند، افزود: این اظهارات که جانبداری خاصی از نامزدی شده باشد صحیح نیست

به گزارش برنا،وی افزود: از قبل از انتخابات اعلام شده که هیچ یک از دستگاه‌های اجرایی حق دخالت در انتخابات و یا جانبداری له یا علیه نامزدی را ندارند و باید بی‌طرفی خود را حفظ کنند.

فرماندار اردبیل با تأکید به حساسیت دستگاه‌های ناظر به این موضع متذکر شد: نه تنها جانبداری گزارش نشده بلکه در صورت بروز تخلف و ارائه اسناد و مستندات با فرد خاطی برخورد قانونی خواهد شد.

زنجانی با اشاره به آمادگی ستاد برگزاری انتخابات در استان و شهرستان‌ها برای برگزاری مطلوب دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی از پایان یافتن زمان قانونی تبلیغات انتخاباتی خبر داد و تأکید کرد: پس از این هر گونه تبلیغ ممنوع و با نامزد و هواداران خاطی وی برخورد می‌شود.

رئیس شورای اداری شهرستان اردبیل با تأکید به اینکه از صبح فردا انتخابات در سطح استان برگزار می‌شود، اضافه کرد: مدت‌زمان ۱۰ ساعته جهت رأی‌گیری پیش‌بینی شده و تعداد شعبات به شکلی است که اخذ رأی شهروندان بدون مشکل انجام شود.

وی افزود: در صورتی که نیاز به تمدید زمان انتخابات باشد به صورت گسترده اطلاع‌رسانی خواهد شد و بااین‌وجود تا زمانی که به شعبه خاصی مراجعه داشته باشیم اخذ رأی انجام می‌شود.

فرماندار اردبیل خواستار مراجعه زودهنگام شهروندان به شعب اخذ رأی شد و تأکید کرد: این مهم می‌تواند از تراکم جمعیت و اتلاف وقت شهروندان جلوگیری کند و در عین حال روند برگزاری انتخابات نیز تسریع شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز