استاندار قزوین در جلسه با وزیر راه و شهرسازی خواستار شد:

تکمیل راه قزوین - الموت- تنکابن و احداث میدان میوه و تره بار در قزوین

۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۱۶:۱۴:۱۲
کد خبر: ۳۹۸۳۵۶
تکمیل راه قزوین - الموت- تنکابن و احداث میدان میوه و تره بار در قزوین
در دیدار استاندار قزوین با وزیر راه و شهرسازی بر تسریع در تکمیل راه قزوین- الموت- تنکابن تا احداث میدان میوه و تره بار در قزوین تاکید شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، فریدون همتی استاندار قزوین به همراه معاونینش، مدیرکل راه و شهرسازی و شهرداران قزوین، الوند و شریفیه و داوود محمدی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک به دیدار دکتر آخوندی وزیر راه و شهرسازی رفتند. در همین زمینه منوچهر حبیبی معاون عمرانی استاندار با ارائه گزارشی از دیدار فریدون همتی با دکتر آخوندی وزیر راه و شهرسازی گفت: در این جلسه طرح ها و مسائل مهمی در حوزه راه و شهرسازی استان قزوین مطرح شد که تسریع در تکمیل پروژه راه اصلی قزوین  الموت – تنکابن  از جمله این اولویت ها و دغدغه ها بود.

وی افزود: در این نشست مشترک بر تامین اعتبار و تسریع در اجرای طرح تاکید شد.

معاون عمرانی استاندار گفت: طول راه قزوین - الموت –تنکابن 148 کیلومتر است که 92 کیلومتر آن در محدوده استان قزوین می باشد که  فاز اول این طرح 62 کیلومتر  است و درحال حاضر 72 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

حبیبی گفت: تسریع در اجرای راه قزوین –الموت به کلاچای معروف به جاده رحیم آباد، تکمیل مطالعات طرح راه آهن قزوین – قم و حل و فصل برخی از مسائل و مشکلات حوزه شهرسازی در شهرداری های شریفیه و الوند از دیگر مسائلی بود که در این جلسه مطرح و نسبت به آنها تصمیم گیری شد.

وی با اشاره به ضرورت احداث و راه اندازی میدان جدید میوه و تره بار قزوین اظهار داشت: در این خصوص مقرر شد کمیته ای با حضور استاندار، معاون وزیر راه و شهرسازی و معاون وزیر کشور تشکیل و در خصوص مکان پیشنهادی شهرداری قزوین اظهار نظر و تصمیمات جمع بندی و به وزارت راه و شهرسازی برای تصویب ارسال شود.

معاون عمرانی استاندار افزود: تکمیل زیرساخت های شهرک مهرگان از جمله شبکه حمل و نقل، خرید نردبان آتش نشانی، احداث پل دوم ارتباطی در حد فاصل شهر محمدیه و شهرک مهرگان از دیگر موضوعات جلسه بود که مقرر شد وزارت راه و شهرسازی مساعدت و حمایت لازم را برای اجرای این طرح با مشارکت شهرداری محمدیه  داشته باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز