رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان اردبیل:

یادواره شهدای ورزشکار نیر برگزار می شود

۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۰۳:۳۰:۰۴
کد خبر: ۳۹۸۶۱۵
یادواره شهدای ورزشکار نیر برگزار می شود
رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان از برگزاری یادواره شهدای ورزشکارشهرستان نیر در تابستان سالجاری خبر داد.

به گزارش برنا،رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان از برگزاری یادواره شهدای ورزشکارشهرستان نیر در تابستان سالجاری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان  و به نقل از روابط عمومی اداره ورزش وجوانان شهرستان نیر ، سرهنگ محمدجواد بیدار درجریان دیدار و تجلیل از خانواده شهید سعید بابازاده در شهرستان نیر افزود: این یادواره با همکاری اداره ورزش و جوانان ، کانون بسیج ورزشکاران نیر و دیگر دستگاههای ذیربط در تابستان سالجاری برگزار خواهد شد.

وی در دیدار با مجید بابازاده پدر شهید سعید بابازاده گفت :حضور در منزل شهدا و دیدار از ایشان موجب دلگرمی همه اقشار بویژه ورزشکاران می شود.

بیدار اظهار کرد : ورزشکاران متعهد شهرستان نیر یقین دارند که حفظ یاد شهدا و حرمت خانواده های ایشان و الگو قرار دادن آنها موجب ارتقاء روحی و معنویشان می شود.

در این دیدار همچنین حجت الاسلام احدی مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه درسپاه ناحیه نیر در سخنانی نسبت به تجلیل از خانواده شهدا و زنده نگه داشتن یاد شهدا توسط تمامی اقشار جامعه تأکید کرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان و رؤسای هیأتهای ورزشی شنا ، تیراندازی با کمان و هیأت ورزشهای روستایی و بازیهای بومی و محلی شهرستان نیر در این دیدارحضور داشتند.

گفتنی است رئیس بسیج ورزشکاران استان همچنین با حضور در اداره ورزش وجوانان شهرستان نیر و بازدید از کانون بسیج ورزشکاران نیر ، از حمایت ها و تعامل سازنده اداره ورزش و جوانان با بسیج قدردانی کرد

 

نظر شما