امام جمعه خلخال:

خلخال نیازمند زیرساخت های لازم برای توسعه است

۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۰۴:۰۴:۰۸
کد خبر: ۳۹۸۶۱۷
خلخال نیازمند زیرساخت های لازم برای توسعه است
حجت الاسلام امیر رشتبری در خطبه های نماز جمعه خلخال: تا زمانی که زیرساخت های لازم توسعه در خلخال و مناطق مختلف این شهرستان ایجاد نشده توسعه صنعت گردشگری در خلخال دور از انتظار خواهد بود.

به گزارش برنا،ایشان با تبریک و گرامیداشت سالروز ملی شوراها گفت: در بحث توسعه صنعت گردشگری خلخال انتظار از شهردار و شورای اسلامی بیش از سایر مسوولان است.

حجت الاسلام امیر رشتبری در خطبه های نماز جمعه خلخال افزود: تا زمانی که زیرساخت های لازم توسعه از جمله راه های مناسب ارتباطی و امکانات رفاهی و گردشگری مناسب در خلخال و مناطق مختلف این شهرستان ایجاد نشده توسعه صنعت گردشگری که یکی از عوامل توسعه اقتصادی هر منطقه است در خلخال دور از انتظار خواهد بود.

خطیب جمعه خلخال اظهار کرد: در صورت تلاش شهردار و اعضای شورای اسلامی خلخال برای زیبا سازی شهر ، ایجاد امکانات رفاهی و تفریحی از جمله سرویس های بهداشتی مناسب در چند نقطه از شهر و راه اندازی کمپ های اسکان موقت مسافران در کنار افزایش تعداد گردشگران خلخال زمان ماندگاری مسافران را نیز به دلیل افزایش سطح امکانات رفاهی در شهر افزایش می دهد.
امام جمعه خلخال همچنین با اشاره به رکود موجود در بازار خلخال توسعه صنعت گردشگری برای رونق دوباره بازار این شهر را ضروری دانست و مسوولان منطقه به ویژه شهردار و اعضای شورای اسلامی خلخال را به توجه جدی به این امر فراخواند.
امام جمعه خلخال در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر لزوم اجرایی شدن سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی همراه با اقدام و عمل و تحقق خواسته مقام معظم رهبری در سال جاری گفت: تکیه بر توانمندی های تولید کنندگان داخلی و حمایت از آنها با مصرف کالاهای داخلی در کنار حل بخشی از مشکلات تحریم های خارجی توان اقتصادی تولید کنندگان و مردم کشور را افزایش می دهد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز