مدیرکل صنعت، معدن و تجارت مازندران:

برای حمایت از اشتغال باید شرایط فراهم شود

۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۱۰:۴۳:۰۲
کد خبر: ۳۹۸۷۷۵
برای حمایت از اشتغال باید شرایط فراهم شود
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: برای ارائه طرح ها در جهت پیش‌برد طرح ملی، استانی و ارتقاء صنعت باید تلاش کنید.

به گزارش خبرگزاری برنا از قائمشهر، محمد محمدپورعمران در جلسه شورای اداری با تاکید براینکه برای حمایت از اشتغال باید شرایط فراهم شود، اظهار کرد: در سال اقدام و عمل مدیران باید بتوانند باعزم ملی و جذب سرمایه گذار زمینه اشتغال را فراهم کنند.

وی سه محور اصلی فعالیت‌های سازمان صنعت، معدن و تجارت اشاره کرد و افزود: سال گذشته بر مبنای اقدام و عمل کارها را پیش بردیم که منجر به افزایش سرمایه گذار، اقدام برجسته و طرح‌های به بهره برداری رسیده شده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت با تاکید براینکه برای ارائه طرح‌ها در جهت پیشبرد طرح ملی، استانی و ارتقاء صنعت باید تلاش شود، تصریح کرد: جبران آسیب‌های گذشته نیازمند برنامه ریزی دقیق، حمایت از سرمایه گذار، تولید و در نهایت سوق دادن کارها به سمت اقتصاد مقاومتی است.

محمدپورعمران خاطرنشان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید هر چه سریعتر طرح‌های خود را که می‌خواهید به بهره برداری برسد را به این سازمان ارجاع دهند تا بتوانیم طرح‌های نیمه کاره را به استانداری ارجاع دهیم.

 مدیرکل صنعت معدن و تجارت مازندران در پایان با تاکید براینکه مدیران باید پای کار باشند، اشاره کرد و گفت: مدیران باید در بحث صادرات و صنایع معدنی ورود پیدا کنند تا بتوانیم با ایجاد کارخانجات زمینه اشتغال را در سطح استان فراهم کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز