قدردانی استاندار از حضور همیشه در صحنه مردم در پای صندوقهای رای

۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۱۲:۲۰:۱۵
کد خبر: ۳۹۸۸۵۵
قدردانی استاندار از حضور همیشه در صحنه مردم در پای صندوقهای رای
استاندار چهارمحال و بختیاری با صدور پیامی، از حضور پرشور و حماسی مردم در دور دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش برنا از شهرکرد؛  در متن پیام قاسم سلیمانی آمده است: حضور با شکوه و آگاهانه مردم عزیز، مهربان و متدین چهارمحال و بختیاری در دور دوم دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در دهم اردی بهشت 1395، نشان دهنده پایبندی آنان به نظام جمهوری اسلامی ایران است.

در بخش بعدی این پیام آمده است:این حضور پرشور و حماسی، نشان از اتحاد، انسجام و قدرشناسی مردم چهارمحال و بختیاری از شهیدان، جانبازان، آزادگان، ایثارگران و اعتقاد فراوان به مکتب اسلام بوده که باعث ناکامی دوباره دشمنان در رسیدن به اهداف شوم شان شده است.

بخش بعدی پیام سلیمانی می افزاید:این دور از انتخابات بازهم به لطف ایزد یکتا و با حضور گسترده، پرشور و حماسی مردم چهارمحال و بختیاری در دو حوزه انتخابیه بروجن و اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار برگزار و پشتوانه ای محکم برای منتخبان آنان در راستای رسیدن به اهداف توسعه ای استان و کشور شد.

در بخش دیگری از پیام استاندار چهارمحال و بختیاری آمده است:ضمن قدردانی از همراهی، حضور و استقبال مردم چهارمحال و بختیاری در این انتخابات، امیدوارم در سال جاری بتوان با اتحاد، همدلی و تعامل بین مردم، مسوولان و قشرهای مختلف، تحولات چشمگیری را در استان ایجاد کرد.

در پایان این پیام آمده است:اینجانب به عنوان خدمتگزاری کوچک، از همت والا و حضور پرشور تمامی اقشار چهارمحال و بختیاری در دو حوزه انتخابیه بروجن و اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار تشکر و قدردانی نموده و از خداوند یکتا، پیروزی، تندرستی و بهروزی را برای تمامی مردم شریف استان و کشور آرزومندم.

به گزارش برنا، از چهارمحال و بختیاری چهار نماینده به مجلس شورای اسلامی راه می یابد که در دور نخست انتخابات دو نامزد با کسب اکثریت آرا در دو حوزه انتخابیه لردگان شهرکرد، سامان و بن انتخاب و به مجلس دهم راه یافتند و در دو حوزه انتخابیه بروجن و اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ انتخابات به دور دوم کشیده شده است.

 

نظر شما