به مناسبت هفته معلم برگزار شد؛

همایش پیاده ‌روی فرهنگیان استان قزوین

۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۱۴:۲۵:۴۸
کد خبر: ۳۹۸۹۹۶
همایش پیاده ‌روی فرهنگیان استان قزوین
همایش پیاده روی فرهنگیان استان به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم با حضور فرهنگیان و مسوولان استان قزوین برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، همایش پیاده روی فرهنگیان استان به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم با حضور محمدی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، معاونان آموزش و پرورش استان همراه با جمعی از فرهنگیان، روز جمعه در منطقه بوستان فدک برگزار شد.

عین اله صادقی معاون تربیت بدنی و سلامت قزوین با اشاره به برنامه‌ های هفته معلم گفت: همایش پیاده روی فرهنگیان در روز جمعه 10اردیبهشت ماه به مناسبت هفته معلم در استان قزوین برگزار شد این همایش از تالار شهر روبروی دانشگاه آزاد بارجین به سمت تپه نورالشهداء بوستان فدک رأس ساعت8 لغایت 11صبح با حضور فرهنگیان و مسئولان برگزار شد که حضور چشمگیر فرهنگیان از نکات برجسته همایش بود.

صادقی عنوان کرد: تقدیر از زحمات معلمان و نهادینه کردن جایگاه آنان در جامعه از جمله امور مهمی است که نه تنها آموزش و پرورش بلکه سایر دستگاه‌ های استان باید در هفته گرامیداشت مقام معلم مد نظر قرار دهند.

وی افزود: تقدیر از تلاشگران عرصه تعلیم و تربیت نباید به هفته معلم محدود شود بلکه این امر باید همواره در دستور کار باشد چرا که معلمان وظیفه خطیر تعلیم و تربیت نسل جوان و آینده ‌سازان کشور را بر عهده دارند.

در این همایش به قید قرعه به فرهنگیان حاضر در مراسم هدایایی اهدا شد.

نظر شما