سرمایه گذاری در نیروی انسانی

بدهی ۶۵۰میلیارد تومانی به معلمان

۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۲۳:۳۰:۴۴
کد خبر: ۳۹۹۰۳۶
بدهی ۶۵۰میلیارد تومانی به معلمان
مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان میانگین حقوق معلمان استان اصفهان در یک ماه را ۱۳۰ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: در حال حاضر آموزش و پرورش ۶۵۰ میلیارد تومان به معلمان بدهکار است.

به گزاش برنااز اصفهان محمد حسن قائدی‌ها ظهر شنبه با حضور در یکصد و سی و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره اینکه در حال حاضر ۸۵۰ هزار دانش‌آموز در استان اصفهان در حال تحصیل هستند، اظهار داشت: باید توجه داشت که در کشورهای پیشرفته نیروی انسانی که همان سرمایه‌های اجتماعی هستند حرف اول را می‌زنند و باید در کشور بر روی این امر سرمایه‌گذاری ویژه‌ای داشته باشیم.

وی با بیان اینکه دانش‌آموزان اصلی‌ترین سرمایه‌های اجتماعی هر کشور هستند، افزود: از این رو در حال حاضر در نظر داریم با آموزش سبک زندگی اسلامی و روابط اجتماعی سالم در ایجاد سرمایه‌های اجتماعی شایسته اقدام کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان در ادامه با اشاره به اینکه همه نهادها باید برای تربیت سرمایه‌ اجتماعی سالم در جامعه همراهی داشته باشند، گفت: از این رو باید اذعان کنم که شهرداری اصفهان در زمان مدیریت جدید اقامات شایسته‌ای را ر این راستا انجام داده است که جای قدردانی و تشکر دارد.

وی برگزاری برنامه‌های هفته نکوداشت اصفهان را نیز زمینه ساز شادی و نشاط شهروندان در هفته گذشته دانست و ابراز داشت: اقدامات شهرداری زمینه ساز شای و نشاط مردم و شهروندان شده و ادامه این حرکت‌ها زمینه ساز توسعه سرمایه‌های اجتماعی خواهد شد.

تصویب طرح رتبه بندی معلمان پس از هشت سال

قائدی‌ها در ادامه به تصویب طرح رتبه بندی معلمان پس از هشت سال در مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و افزود: این طرح ۲۸ اسفند تصویب و به زودی اجرایی خواهد شد.

وی در ادامه به وضعیت بحرانی اقتصاد در آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: به دنبال بحرانی بودن درآمدهای دولت آموزش و پرورش نیز دارای بحران است به گونه‌ای که پس از گذشت شش ماه امروز توانستیم حقوق چهار ماه معلمان حق‌التدریسی از ابتدای سال تحصیلی تاکنون را پرداخت کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان همچنین به بدهکاری ۱۰ میلیارد تومانی پاداش معلمان استان اصفهان از سال ۹۳ تاکنون اشاره کرد و گفت: کل این بدهی ۹۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان بوده که به تازگی پرداخت شه و ۱۰ میلیارد آن هنوز باقی مانده است.

وی همچنین به اجرای طرح تحت پوشش قرار دادن پیش دبستانی‌ها در آموزش و پرورش اظهار داشت: استان اصفهان در زمینه پیشتاز بوده و این در حالی است که از زمان اجزای طرح تاکنون تنها موفق به پرداخت حقوق یک ماه معلمان در این بخش شده‌ایم.

قائدی‌ها میانگین حقوق معلمان استان اصفهان در یک ماه را ۱۳۰ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: در حال حاضر آموزش و پرورش ۶۵۰ میلیارد تومان به معلمان بدهکار است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز