مدیرکل صنعت، معدن و تجارت مازندران اعلام کرد:

اعطای سرمایه در گردش یک‌هزار واحد نیمه فعال، نیازمند ۷۰۰ هزار میلیارد تومان است

۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۱۹:۴۹:۳۲
کد خبر: ۳۹۹۰۸۲
اعطای سرمایه در گردش یک‌هزار واحد نیمه فعال، نیازمند ۷۰۰ هزار میلیارد تومان است
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: اعطای سرمایه در گردش یک‎هزار واحد متوقف یا نیمه‌فعال برای اشتغال 5 هزار نفر را در برنامه سال‌جاری داریم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قائمشهر ، محمد محمدپورعمران بعدازظهر امروز در نشست با هیات رئیسه اصناف شهرستان‌های بهشهر ، گلوگاه و نکا با تاکید براینکه برای اعطای سرمایه در گردش یک‌هزار واحد نیمه فعال را در برنامه خود داریم، اظهار کرد: در صورت تأمین اعتبار 700 هزار میلیارد تومان، می‌توانیم برای افزایش اشتغال 5 هزار نفر در سال جاری شغل ایجاد کنیم.

وی با بیان اینکه یکی از برنامه های سال جاری این سازمان، تکمیل طرح های نیمه تمام است، افزود: در حال حاضر، یک‎هزار و 33 طرح در استان مازندران داریم که در صورت تأمین تسهیلات به میزان یک‎هزار و 500 میلیارد تومان، می‌توانیم شاهد به بهره برداری رسیدن طرح ها باشیم.

مدیرکل صنعت،‌معدن و تجارت مازندران خاطرنشان کرد:‌ با توجه به میزان منابع که در خصوص ارائه تسهیلات مورد نیاز برای طرح های نیمه تمام وجود دارد به نظر می رسد برای تأمین منابع مورد نیاز، ‌در زمینه مدیریت مصرف بهینه منابع نیز بایدتوجه بیشتری صورت بگیرد.

محمدپور در ادامه به چندین کار مهمی که در حوزه صنعت، معدن و تجارت صورت گرفت اشاره کرد و افزود: افزایش حقوق دولتی، حفظ بیت المال، موضوع رودخانه ها، سامانه بهره برداری مشاور املاک و ... از جمله کارهایی مهمی بودند که در حوزه صنعت به سرانجام رساندیم.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت مازندران، جلوگیری از برند خارجی را بسیار مهم و حائز اهمیت دانست و گفت: همه ارگان ها و دستگاه های صنفی وظیفه دارند برای جلوگیری از برند خارجی همکاری لازم را انجام دهند.

وی در پایان گفت: تمامی دستگاه های ذی ربط باید هرچه سریع تر مشکلات و مسائل استان را ارائه دهند تا راهکارهای تخصصی برای حل مشکلات بررسی شود.

نظر شما