همزمان با عید سعید مبعث در بوستان کوهسنگی برگزار شد؛

نخستین همایش کوهپیمائی بازنشستگان آموزش و پرورش به همت شهرداری مشهد

۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۱:۵۰:۴۹
کد خبر: ۴۰۱۲۹۱
نخستین همایش کوهپیمائی بازنشستگان آموزش و پرورش به همت شهرداری مشهد
نخستین همایش ورزش صبحگاهی و کوهپیمایی بازنشستگان آموزش و پرورش همزمان با عید مبعث و هفته گرامیداشت مقام معلم در بوستان کوهسنگی مشهد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، در این مراسم که با حضور حدود 400 بازنشسته خانم و آقا انجام گرفت شرکت کنندگان بعد از انجام حرکات ورزشی به کوه جبل النور صعود کرده و ضمن کوه پیمائی با شهدای مدفون در این قله نیز تجدید بیعت کردند.

در پایان این مراسم که با همکاری مدیریت ورزش همگانی شهرداری و کانون بازنشستگان آموزش و پرورش انجام گرفت به قید قرعه به تعدادی از افراد شرکت کننده جوایزی اهدا شد.

نمی گذاریم فرهنگیان بازنشسته خانه نشین شوند

در همین راستا مدیر عامل کانون بازنشستگان آموزش و پرورش استان در حاشیه این مراسم گفت: در حال حاضر 65 هزار بازنشسته آموزش و پرورش در استان وجود دارد که 20 هزار نفر آنها عضو کانون بازنشستگان هستند.

 علیرضا اعلمی با اشاره به اینکه این مراسم اولین همایش ورزشی بازنشستگان فرهنگی به شمار می آید اظهار کرد: پیش بینی ما برای حضور در این مراسم بیش از این بود اما از آنجایی که اولین تجربه ما بود با توجه به بازخورد خوبی که از فرهنگیان عزیز گرفتیم انشا...در برنامه های آتی با قدرت بیشتری عمل می کنیم.

وی درباره فعالیت های کنون بازنسشتگان نیز گفت: این کانون کمیته های مختلفی چون کمیته گردشگری، کمیته سلامت، کمیته اقتصاد و رفاه و کمیته حقوقی دارد که با مشارکت خود بازنشستگان و با توجه به تخصص و علاقمندی آنها فعالیت خود را آغاز کرده و می خواهیم کاری کنیم فرهنگیان بعد از بازنشستگی خانه نشین نشده وبه زندگی پر نشاط خود ادامه بدهند.ش

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز