منتخب مردم خرم‌آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی :

علیرغم تفاوت در خط فکری و سیاسی نمایندگان خرم آباد در مجلس بر وحدت رویه اصرار داریم

۱۳۹۵/۰۳/۰۲ - ۱۳:۰۳:۳۴
کد خبر: ۴۰۷۸۲۹
علیرغم  تفاوت در خط فکری و سیاسی نمایندگان خرم آباد در مجلس  بر وحدت رویه اصرار داریم
منتخب مردم خرم‌آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: علیرغم تفاوت در خط فکری و سیاسی نمایندگان خرم آباد در مجلس بر وحدت رویه اسرار داریم.
 به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ،محمدرضا ملکشاهی‌راد شامگاه شنبه در نشست با فعالان اقتصادی لرستان در سخنانی با بیان اینکه در استان نگاه به نمایندگان مجلس مثبت نیست اظهار داشت: این امر شاید به دلیل عملکرد نمایندگان در گذشته و یا اینکه عدم آگاهی از نوع عملکرد نمایندگان باشد.
وی با بیان اینکه با بیان اینکه بخشی از این نوع نگاه حقیقت دارد و بخشی نیز به دلیل نحوه انتخاب‌ها بر اساس طایفه است عنوان کرد: متأسفانه طایفه‌ها نقش‌آفرینان انتخابات مجلس شورای اسلامی در لرستان هستند.
منتخب مردم خرم‌آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه جریانات سیاسی هیچ برنامه اقتصادی برای مردم ندارند افزود: جریانات سیاسی جامعه برنامه مدونی در حوزه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی فرهنگی و ... ندارند.
ملکشاهی راد با تاکید بر لزوم حرکت نمایندگان لرستان در مسیر توسعه استان تصریح کرد: باید همه پتانسیل‌های نمایندگان در مسیر توسعه استان قرار گیرد و خوشبختانه نمایندگان این دوره از مجلس لرستان ویژگی‌های خوبی برای توسعه استان دارند.
وی با بیان اینکه تعداد زیادی از نمایندگان منتخب لرستان مدیر بوده‌اند و در مسیر توسعه استان مدیریت بسیار اثربخش است گفت: نسبت به نمایندگان این دور از مجلس شورای اسلامی در قیاس با نمایندگان دور هشتم امیدوارتر هستم.
منتخب مردم خرم‌آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه نمایندگان منتخب لرستان باید در تصویب قوانین مجلس تأثیرگذار باشند گفت: گره‌هایی در مسیر توسعه استان وجود دارد که تنها از طریق تدوین قوانین رفع می‌شوند.
ملکشاهی راد با تأکید بر لزوم وحدت رویه بین نمایندگان منتخب لرستان بیان داشت: علیرغم تفاوت در خط فکری و سیاسی من با نماینده منتخب دیگر مردم خرم‌آباد در مجلس ما بر وحدت رویه اسرار داریم.
وی با تأکید بر اینکه مطالبه مردم استان از نمایندگان نیز همدلی و همگرایی است گفت: امروز استان ما برای توسعه نیازمند به وحدت و همدلی نمایندگان است.
منتخب مردم خرم‌آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تشکیل فراکسیون زاگرس از سوی استان‌های زاگرس نشین عنوان کرد: این امر می‌تواند در تدوین و تصویب قوانین برای استان‌های زاگرس نشین در مجلس کمک فراوانی کند.
ملکشاهی راد با تأکید بر لزوم ارتباط مستقیم نمایندگان با کارگروه‌های تخصصی استان بیان داشت: در این راستا اتاق بازرگانی خرم‌آباد نقش مهمی در ایجاد این همکاری دارد.
وی از تشکیل تیم‌های مطالعاتی در حوزه‌های مختلف استان خبر داد و گفت: این امر موجب می‌شود که ما بتوانیم در کمیسیون‌های مختلف مجلس به خوبی از حق مردم و استان دفاع کنیم.

 

نظر شما