استاندار خراسان شمالی؛

اقتصاد مقاومتی و اشتغال در دستور کار دولت یازدهم قرار دارد

۱۳۹۵/۰۳/۲۹ - ۰۹:۳۰:۰۱
کد خبر: ۴۱۸۷۹۴
اقتصاد مقاومتی و اشتغال در دستور کار دولت یازدهم قرار دارد
استاندار خراسان شمالی گفت : در سالجاری دو موضوع مهم اقتصاد مقاومتی و اشتغال در دستور کار دولت یازدهم قرار دارد که امیدواریم مسئولان استان نیز این مهم را سرلوحه اهداف خود قرار دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، سید علی اکبر پرویزی در مراسم ضیافت افطار برای خانواده ایتام اظهار داشت : تلاش های کمیته امداد امام خمینی (ره) در سال گذشته نشان دهنده عملکرد خوب آنها در حوزه ارایه تسهیلات به موضوعات اشتغال و خودکفایی بوده است که امیدواریم در سالجاری نیز شاهد چنین توفیقاتی باشیم.

وی با بیان اینکه امیدواریم بتوانیم برای تعداد بیشتری از مددجویان زمینه اشتغال را فراهم کنیم ، بیان کرد : در سالجاری با واگذاری امکاناتی همچون تحویل وسایل نقلیه نیسان و تراکتور به مددجویان توانستیم در بحث اشتغال اقدامات خوبی را انجام دهیم اما مسئولان استان و بانک های عامل باید توجه و جدیت بیشتری به موضوع اشتغال این مددجویان داشته باشند و بتوانند زمینه اشتغال آنها را در حوزه های دیگرفراهم آورند.

پرویزی تاکید کرد: هرچند بانک های عامل در این خصوص اقدامات خوبی را انجام داده اند اما نباید نگران عدم برگشت تسهیلات مددجویان باشند چرا که از مدد جویان از سوی کمیته امداد مورد حمایت هستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز