مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری بندرعباس:

آتش‌سوزی در ستاره‌جنوب مهار شد/ حضور ۲ دقیقه‌ای خودروهای آتش‌نشانی

۱۳۹۵/۰۳/۲۹ - ۰۹:۳۷:۰۸
کد خبر: ۴۱۸۸۶۲
آتش‌سوزی در ستاره‌جنوب مهار شد/ حضور ۲ دقیقه‌ای خودروهای آتش‌نشانی
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس از مهار کامل آتش‌سوزی بامداد گذشته در مجتمع تجاری ستاره جنوب خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، فرجام دانش ضمن اشاره به جزئیات وقوع آتش‌سوزی در مجتمع تجاری ستاره جنوب، اظهار کرد: این حادثه در ساعت 23 و 56 دقیقه و 5 صدم ثانیه به مرکز 125 شهر بندرعباس اطلاع داده شد و بلافاصله نیروهای آتش‌نشانی در محل حاضر شدند.

وی با اشاره به حضور دو دقیقه‌ای نیروهای آتش‌نشانی در محل حادثه، افزود: گزارش واصله به آتش‌سوزی، از وقوع حادثه در طبقه همکف ستاره جنوب حکایت داشت و بر این اساس، کار اطفاء آن انجام شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس ادامه داد: به منظور کنترل این حادثه و اطفاء حریق مورد نظر، تعداد 10 خودروی آتش‌نشانی از ایستگاه‌های مختلف به محل مورد نظر که دارای سابقه آتش‌سوزی نیز بوده است، اعزام شد.

وی تصریح کرد: به منظور حفظ نکات ایمنی و پیش‌بینی هر گونه حادثه دیگر، ابتدا ساختمان به خصوص طبقات فوقانی ساختمان ستاره جنوب که مسکونی و اداری هستند، تخلیه و به طور همزمان مهار آتش آغاز شد.

دانش با اشاره به سایر جزئیات این حادثه، خاطرنشان کرد: حریق از مغازه‌ای در طبقه همکف مجتمع تجاری ستاره جنوب(بازار طلافروش‌ها) آغاز شده بود که با تلاش نیروهای آتش‌نشانی مهار شد.

وی با بیان اینکه خوشبختانه این حادثه بدون هیچگونه تلفات جانی، مهار شده است، گفت: عملیات اطفاء حریق در مدت زمان کوتاهی به پایان رسید و تنها، دود در محل حادثه باقی مانده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس همچنین اظهار کرد: علت یا علل این حادثه توسط کارشناسان این سازمان در حال بررسی است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز