مس فروش در بازدید از واحدهای تولیدی و صنعتی استان:

سرکشی از واحدهای تولیدی و صنعتی از وظایف اصلی ماست/ ما همیشه حامی تولید کننده بوده ایم

۱۳۹۵/۰۳/۲۹ - ۰۹:۳۴:۳۷
کد خبر: ۴۱۸۸۷۳
رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان تهران از چهار واحد تولید کننده بافت روکش های فلزی و پارچه ای بریدینگ و شیلنگ های لاستیکی، سازه های فلزی، صنایع غذایی و اسقاط خودروهای فرسوده بازدید کرد.

به گزارش خبر گزاری برنا در  استان تهران، مس فروش رئیس سازمان در بازدید از 4 واحد صنعتی در استان از نزدیک  در جریان مشکلات و موضوعات این واحدها قرار گرفته بوده و تاکید کردند: این سازمان متولی امور صنایع استان است و ما وظیفه خود می دانیم که شنوای مشکلات و موضوعات پیش روی شما صنعتگران باشیم .

 پیش بینی ما این است که با توجه به تصمیمات گرفته شده در ستاد اقتصاد مقاومتی و پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش به صنایع، حرکت چرخ صنعت سریعتر و هموار تر گردد.

وی در جریان بازدید از چند واحد اسقاط خودرو فرسوده گفت: این صنف روز و حال خوبی ندارد و نیازمند همبستگی و یک صدایی بیشتر صاحبان این صنعت می باشد.

شما بعنوان متولیان این امر باید ازحقوق صنف خود دفاع کنید و ماهم از شما حمایت خواهیم کرد.

ریاست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران با حضور در واحدهای ساخت و طراحی ماشین های بریدینگ و تولید انواع شیلنگهای لاستیکی و سازنده انواع روکش های پارچه ای و فلزی صنایع ، از خطوط تولید آنان بازدید نموده خاطر نشان کرد: این صنایع  بسیار کاربردی است و بازار متنوع در داخل و خارج دارد که باید از ظرفیت بالای آن استفاده نمود .

مس فروش، قاچاق را آفت تولید دانسته و برخورد قاطع با قاچاقچیان را نیز از مسئولین امر خواستار شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز