معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز:

دو طبقه کردن اتوبان کرج – تهران در دستور کار است

۱۳۹۵/۰۳/۲۹ - ۱۰:۰۸:۲۴
کد خبر: ۴۱۸۹۱۵
دو طبقه کردن اتوبان کرج – تهران در دستور کار است
معصومی اظهار کرد: با توجه به این که محورهای مواصلاتی البرز 18 درصد از حجم ترافیکی کشور رادرخود جای می‌دهند ضرورت توسعه زیرساخت‌های جاده‌ای استان ضروری به نظر می‌رسد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز بر ضرورت ساماندهی مسافربرهای شخصی دراستان تاکید کرد.
به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز " هیربد معصومی اظهار کرد: با توجه به این که محورهای مواصلاتی البرز  18 درصد از حجم ترافیکی کشور رادرخود جای می‌دهند ضرورت توسعه زیرساخت‌های جاده‌ای استان ضروری به نظر می‌رسد.
 وی ادامه داد: تردد تعداد زیادی خودرو از برخی از محورهای مواصلاتی استان در روزهای خاصی از سال باعث می‌شود مردم ساعت‌های زیادی از روز را درترافیک به سرببرند.
معصومی خاطرنشان کرد: برای کاهش این معضل اجرای طرح‌های مختلفی از چند سال پیش در دستور کار قرار گرفته که یکی از آنها دو طبقه کردن اتوبان کرج – تهران است.
این مسئول یادآورشد: بدون شک با اتمام این طرح بخشی از مشکل ترافیک این استان مرتفع و تردد خوردوها در این محور با سهولت بیشتری صورت می‌گیرد.
وی دربخش دیگری از صحبت‌های خود بر ضرورت ارتقای زیرساخت های سیستم حمل و نقل عمومی دراستان اشاره کرد و گفت: درحال حاضر حدود 10 درصد از مردم از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده می کنند که این رقم باید به 25 درصد افزایش پیدا کند.
معصومی ابراز کرد:‌ به کارگیری اتوبوس های تندرو، افزایش تعداد تاکسی و اتوبوس ها در خطوط مختلف می‌تواند به ایجاد انگیزه برای استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی دراستان کمک کند.
وی همچنین بر ضرورت ساماندهی مسافربرهای شخصی نیز تاکید کرد و گفت: باید سازوکاری برای ساماندهی این مسافربرها اندیشیده شود چراکه روزبه روز شاهد افزایش تعداد خودروهای شخصی ای هستیم که درخیابان مسافرکشی می‌کنند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداردر بخش پایانی صحبت‌های خود به تکمیل جاده نیمه کاره هشتگرد به طالقان اشاره کرد و گفت: این جاده قرار شده طی سه سال به بهره برداری برسد .
وی در پایان گفت: برای تکمیل این طرح بیش از 60 میلیارد تومان اعتبار درنظرگرفته شده که در طول زمان مشخص شده تخصیص می‌یابد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز