جلسه کارگروه تخصصی امور زیربنایی و شهرسازی استان ایلام برگزار شد

۱۳۹۵/۰۳/۲۹ - ۱۰:۴۵:۳۴
کد خبر: ۴۱۸۹۴۵
جلسه کارگروه تخصصی امور زیربنایی و شهرسازی استان ایلام برگزار شد
جلسه کارگروه تخصصی امور زیربنایی و شهرسازی استان ایلام به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا-ایلام- شاپور پولادی در جلسه کارگروه تخصصی امور زیربنایی و شهرسازی استان ضمن حمایت از اجرای طرح های تولیدی در شهرک ها و نواحی صنعتی، اظهار داشت: شاید در کوتاه مدت اجرای طرح ها در زمین های خارج از شهرک ها و نواحی صنعتی به نفع متقاضیان باشد، اما در بلندمدت این کار هم به سود دستگاههای خدمات رسان و هم به سود متقاضیان می باشد، هرچند در زمینه اجرای طرح های تولیدی زیربخش کشاورزی، اجرای آنها در شهرک ها و نواحی صنعتی اجبار قانونی ندارد.
وی ضمن تأکید بر پاسخ استعلامات از جانب دستگاههای اجرایی در کوتاه ترین زمان ممکن، گفت: باتوجه به اعتبار شش ماهه استعلامات، متأسفانه به علت عدم پاسخ به استعلامات در موعد مقرر توسط بخشی از دستگاههای اجرایی، مهلت اعتبار سایر استعلامات اخذ شده به اتمام می رسد که این امر موجبات نارضایتی متقاضیان را فراهم می نماید.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام با اشاره به رعایت قانون در صدور مجوزها، ابراز داشت: ارائه مجوز به طرح هایی که بدون مجوز و توجیه قانونی احداث شده اند، باعث بوجود آمدن رویه غلط می گردد که منجر به بروز مشکلات عدیده برای دستگاههای اجرایی می گردد.
وی ضمن تأکید بر رعایت ملاحظات زیست محیطی در صدور مجوزها گفت: اداره کل حفاظت محیط زیست به منظور رعایت دقیق ضوابط زیست محیطی، محدوده طرحهای جامع و هادی شهرها و روستاها را از دستگاههای مرتبط استعلام نماید.
لازم به ذکر در این جلسه 17 طرح با موضوعات مختلف از جمله؛ مجتمع گردشگری تفریحی، خوراک دام و طیور، گاوداری، پرواربندی، عمل آوری و بسته بندی گیاهان دارویی، احداث پد هلی کوپتر، تغییر کاربری و ... مورد بررسی و تصمیمات مقتضی اتخاذ شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز