مدیرکل ورزش و امور جوانان استان همدان :

حمایت از رشته های ورزشی مستعد در شهرستانها از سیاستهای اداره ورزش و جوانان است

۱۳۹۵/۰۳/۲۹ - ۱۰:۴۸:۱۸
کد خبر: ۴۱۸۹۴۹
حمایت از رشته های ورزشی مستعد در شهرستانها از سیاستهای اداره ورزش و جوانان است
منعم با اشاره به اجرای طرح آمایش در استان همدان گفت: حمایت از رشته های ورزشی مستعد در شهرستانها از سیاستهای اداره ورزش و جوانان است.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، مدیرکل ورزش و امور جوانان استان همدان در حاشیه بازدید از طرح های ورزشی اسدآباد افزود: 60 طرح نیمه کاره ورزشی در استان وجود دارد که با کمک استاندار و فرمانداران برای افتتاح این طرح ها تلاش می کنیم ، اما با توجه به محدودیتهای مالی امکان اتمام همه این طرح ها توسط دولت وجود ندارد.

وی اظهار داشت: از سال گذشته تبصره های قانونی مانند ماده 27 قانون بودجه مطرح شد که امکان واگذاری بخشی از طرح های عمرانی نیمه تمام را به بخش خصوصی فراهم آورده است.

منعم از واگذاری سه طرح نیمه تمام ورزش استان به بخش خصوص برای تکمیل و تجهیز خبر داد و افزود: استان همدان در استفاده از ماده 27 قانون بودجه از استانهای پیشتاز کشور است.

وی تصریح کرد: این سه طرح واگذار شده به بخش خصوص شامل استخر شهرستان های ملایر، رزن و نهاوند است که عملیات احداث آنها از سال 83 آغاز و به دلیل کمبود منابع مالی امکان تکمیل و تجهیزشان تا کنون فراهم نشده است.

مدیرکل ورزش و امور جوانان استان از بررسی و شناسایی دیگر طرح های نیمه تمام در شهرستانها اشاره کرد و افزود: این طرح ها به زودی برای واگذاری اطلاع رسانی خواهند شد و کسانی که توان مالی دارند می توانند برای تکمیل این طرح ها پیش قدم شوند.

رسول منعم در ادامه سفر خود  از خانه بوکس اسدآباد بازدید کردید و در جریان این بازدید افزود: با برگزاری مسابقات استانی و اردوهای متعدد در این شهرستان زمینه رشد و رونق بوکس اسدآباد را فراهم می کنیم.

وی تصریح کرد: از این پس برای توسعه ورزش بوکس در اسدآباد تلاش و برنامه ریزی های بهتری خواهیم کرد.

منعم با اشاره به بی نظیر بودن سالن بوکس اسدآباد در سطح استان گفت: بیشتر سالن های ورزشی شهرستانها چند منظوره است و سالن بوکس اختصاصی وجود ندارد.

وی با قدردانی از رئیس هیئت بوکس اسدآباد و مربیان و ورزشکاران افزود: پیگیری و زحمات شما برای کمک به این ورزش شایسته تقدیر است.

منعم با اشاره به اجرای طرح آمایش در استان همدان گفت: حمایت از رشته های ورزشی مستعد در شهرستانها از سیاستهای اداره ورزش و جوانان است.

مدیرکل ورزش و امور جوانان استان با بیان اینکه بوکس از قدیم استعدادهای خوبی داشته است، خاطرنشان کرد: در دو سال گذشته شاهد توسعه بیشتر این رشته بوده ایم و در رده نوجوانان تعدادی از ورزشکاران استان به اردوهای تیم ملی دعوت شدند.

رئیس شورای اسلامی شهر و هیئت بوکس اسدآباد نیز در ادامه با اشاره به کمبود تجهیزات و امکانات در این رشته ورزشی اظهار کرد: اسدآباد استعدادهای خوبی در زمینه ورزش های رزمی به ویژه بوکس دارد اما به دلیل نبود امکانات و اعتبار مناسب این استعدادها در حال نابودی هستند.

حسین شیری از مسئولان ورزش استان خواست دست بوکسورهای اسدآباد را بگیرند تا بتوانند برای استان مقام های بهتر و بیشتری کسب کنند.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای نوسازی سالن بوکس اسدآباد گفت: تاکنون بیش از 200 میلیون ریال در این رابطه هزینه شده و برای تکمیل 500 میلیون ریال دیگراعتبار نیاز دارد.

وی خاطرنشان کرد: بخش زیادی از کارهای تعمیرات ، تهیه کیسه آویز و رنگ آمیزی سالن با همکاری و خلاقیت ورزشکاران انجام شده تا این سالن با کمترین هزینه آماده شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز