استاندار خراسان رضوی تاکیدکرد؛

استفاده از تجهیزات داخلی در اجرای پروژه های گاز رسانی

۱۳۹۵/۰۳/۲۹ - ۱۱:۰۰:۱۰
کد خبر: ۴۱۸۹۷۰
استفاده از تجهیزات داخلی در اجرای پروژه های گاز رسانی
استاندار خراسان رضوی از پروژه ها و مراحل گازرسانی به حاشیه شهر مشهد مقدس بازدید کرد.

 به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، علی رضا رشیدیان در حاشیه ی این بازدید ضمن مثبت ارزیابی کردن روند خدمت رسانی توسط دستگاه های خدمات رسان به حاشیه شهر، بر لزوم توجه بیشتر و استمرار این روند تاکید کرد.

وی افزود: توجه به مناطق حاشیه شهر، رفع معضلات ساکنان سکونتگاه های غیر رسمی و توانمند سازی آن ها، از جمله تاکیدات مقام معظم رهبری و اولویت های دولت تدبیر  و امید است.

استاندار خراسان رضوی با بیان این که شرکت گاز اقدامات خوبی در راستای گاز رسانی به مناطق حاشیه شهر و روستاهای استان انجام داده است؛ گفت: باید از تجارب و توانمندی نیروهای زبده و متخصصان استان برای تسریع در اجرای پروژه های عمرانی استفاده کنیم.

رشیدیان با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، تصریح کرد: یکی از راه های تحقق شعار سال،  استفاده از تولیدات و تجهیزات داخلی در اجرای پروژه ها است که باید به این مهم توجه شود.

حبیب الله صادقی مدیر عامل شرکت گاز استان نیز گفت: با اهتمام دولت گازرسانی فاز یک و دو شهرک مهرگان با 30 هزار متر شبکه گذاری و احداث چهار ایستگاه تقلیل فشار، نصب و راه اندازی CGS تقویتی شهرک های رضویه و با هنر و خط تقویتی این دو شهرک با اعتباری معادل 24 میلیارد ریال در مدت سه سال انجام شد.

وی افزود: همچنین گاز رسانی به روستاهای فاز یک و دو رضویه شامل 29 روستا، فاز یک و دو آرامگاه فردوسی 29 روستا و 21 روستای بخش احمد آباد مشهد از سال 92 آغاز شده و عملیات اجرایی آن ادامه دارد.

مدیر عامل شرکت گاز خراسان رضوی اظهار امیدواری کرد: تا پایان سال 96 شهرک ها و روستاهای واجد شرایط حاشیه شهر مشهد مقدس از نعمت گاز طبیعی بهره مند شوند.  

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز