مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری ارومیه خبر داد:

جمع آوری تابلوهای تبلیغاتی بدون مجوز در سطح شهر ارومیه

۱۳۹۵/۰۳/۲۹ - ۱۲:۴۲:۳۱
کد خبر: ۴۱۹۰۸۸
جمع آوری تابلوهای تبلیغاتی بدون مجوز در سطح شهر ارومیه
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری ارومیه گفت: به منظور حذف زواید بصری ناشی از نصب تابلوهای تبلیغاتی بدون مجوز در سطح شهر ارومیه، طرح جمع آوری این تابلوها در حال اجراست.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، مجتبی علیزاده، اظهار داشت: واحد زیباسازی شهرداری ارومیه به منظور حذف زواید بصری ناشی از نصب تابلوهای تبلیغاتی بدون مجوز بر روی ساختمان‌ها، تیرهای برق و دیوارها، اقدام به حذف تابلوهای بدون مجوز در سطح شهر ارومیه کرده است.

گفت: یکی از عوامل موثر در زیبایی محیط شهری، نظم و ترتیب در استفاده از المان‌ها و تابلوهای تبلیغاتی است و زیباسازی سازمان فضای سبز شهرداری ارومیه به عنوان متولی تبلیغات شهری، مسئولیت دارد که بر این امر نظارت و رسیدگی کند.

وی افزود: بر این اساس، چندی پیش به صاحبان مشاغل و اصناف شهر در مسیرهای مختلف در زمینه ساماندهی تابلوها اخطار  و فرصتی داده شد تا در این بازه زمانی،نسبت به جمع‌آوری و ساماندهی تابلوها اقدام کنند و اکنون پس از اتمام مهلت مقرر، این سازمان، به جمع‌آوری این تابلوها و عناصر زاید می‌پردازد.

وی هدف از این اقدام را حذف زواید بصری ناشی از نصب تابلوهای تبلیغاتی بدون مجوز بر روی نما و پشت بام ساختمان‌ها برشمرد و تصریح کرد: ادامه روند حذف تابلوهای بدون مجوز به  در تمام معابر مهم شهر اجرایی  می شود.

گفتنی است؛ سازمان زیباسازی شهرداری ارومیه با توجه به تبصره یک ماده 55 قانون شهرداریها بعد از ابلاغ اخطاریه به واحدهای صنفی مبنی بر جمع آوری تابلو و میله تابلوهای غیر مجاز منصوبه در معابر سطح شهر و عدم توجه آنها به ابلاغیه و اخطاریه ها،  اقدام به برشکاری و جمع آوری تابلو و میله تابلو های غیر مجاز نموده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز