معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری آذربایجان غربی:

اولویت استان ایجاد اشتغال و رونق واحد های تولیدی و اقتصادی

۱۳۹۵/۰۳/۲۹ - ۱۳:۱۹:۳۹
کد خبر: ۴۱۹۱۴۳
اولویت استان ایجاد اشتغال و رونق واحد های تولیدی و اقتصادی
صفرزاده: ایجاد اشتغال و رونق واحد های تولیدی و اقتصادی در اولویت برنامه های کاری استان قرار دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری آذربایجان غربی گفت: ایجاد اشتغال و رونق واحد های تولیدی و اقتصادی در اولویت برنامه های کاری استان قرار دارد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، صفر زاده در سومین جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان که در محل استانداری ترتیب یافت، با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری و رییس جمهور محترم به توسعه اقتصاد و ایجاد اشتغال پایدار در کشور اظهار کرد: در استان آذربایجان غربی تحقق منویات مقام معظم رهبری دولت تدبیر و امید در زمینه ایجاد اشتغال و رونق واحد های تولیدی و اقتصادی در اولویت برنامه های کاری استان قرار دارد و از طرح های شرکت های کارآفرین و بخش خصوصی در ایجاد برنامه های اشتغالزا  در استان حمایت می کنیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری آذربایجان غربی با اشاره به جلسه اخیر با بانک های عامل اتستان نیز گفت : بانک های عامل استان نیز آماده ارائه تسهیلات لازم جهت رونق اشتغال در استان هستند.

صفر زاده ارتقای کیفیت محصولات تولیدی در جهت ایجاد رقابت در بازارهای مختلف داخلی و خارجی و بازاریابی  مناسب محصولات تولیدی استان را نیز در رونق اقتصادی واحد های تولیدی استان مهم و موثر دانست و گفت: واحد های تولیدی استان برای موفق بودن باید به گونه ای برنامه ریزی کنند تا محصولات تولیدی آنها در سریع ترین زمان به فروش رسیده و درآمد های آنان وارد چرخه سرمایه در گردش شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری آذربایجان غربی در ادامه با اشاره به بررسی مسائل و مشکلات واحد های تولیدی در استان جهت رفع مشکلات آنان گفت: در برخی موارد که مشکلات این واحد های تولیدی در استان قابل حل نیست ، این پرونده ها در تهران و با حضور مقامات ارشد ملی بررسی می شود.

در این جلسه قاضی پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه با اشاره به نقش موثر کارگوه اشتغال و سرمایه گزاری استان در حل مسائل و مشکلات حوزه اشتغال استان ، از رییس این کار گروه خواست تا در صورت امکان جلسات کاروه اشتغال و سرمایه در شهرستانهای استان نیز برگزار گردد.

در این جلسه همچنین دو نفر از کارآفرینان بخش خصوصی در خصوص طرح های کارآفرینی خود توضیحاتی ارائه کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز