استاندار سمنان در همایش تجلیل از کشاورزان برتر؛

استان سمنان پتانسیل فراوانی در بخش کشاورزی دارد

۱۳۹۵/۰۳/۲۹ - ۱۷:۳۳:۵۹
کد خبر: ۴۱۹۲۸۵
استان سمنان پتانسیل فراوانی در بخش کشاورزی دارد
استاندار سمنان با بیان اینکه استان سمنان از پتانسیل فراوانی در بخش کشاورزی برخوردار است، گفت: هنر ما این است که از این پتانسیل به صورت بالقوه استفاده کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛محمد رضا خباز در همایش تجلیل از تولیدکنندگان برتر استان سمنان در بخش کشاورزی که با حضور جمعی از مدیران کل استان سمنان، فرماندار مهدیشهر، امام جمعه شهمیرزاد و جمعی از مسئولین شهرستان مهدیشهر در شهمیرزاد برگزار شد، کشاورزان را گنج‌های اجتماع دانست و اظهار کرد: افتخار کشاورزان این است که در مسیر ذات اقدس الهی حرکت می‌کنند.

وی با بیان اینکه استان سمنان در تولیدات برخی از اقلام کشاورزی از میانگین کشوری بالاتر است، افزود: استان سمنان 51 تن زیتون تولید کرده که نسبت میانگین تولید آن 3 تن است.

استاندار سمنان با اشاره به نسبت میانگین تولید گندم و جو، تصریح کرد: در استان سمنان گندم 200 درصد و جو 150 درصد بیشتر نسبت به میانگین تولید داشتیم.

خباز ادامه داد: در سال اقتصاد مقاومتی می خواهیم این را به رخ جهانیان بکشانیم که در این استان عده‌ای هستند که در کشت و تولید گندم، جو، زیتون و بسیاری از اقلام کشاورزی از میانگین کشاورزی چند برابر بالاتر هستند.

وی، اقتصاد مقاومتی را استفاده کمتر از امکانات دولتی و طبیعی و باروری و بهره‌دهی بیشتر عنوان کرد و گفت: مسلمانی فقط نماز و روزه نیست بلکه هر مسلمانی باید در جایی و مسیری که کاری را بر عهده دارد سعی کند بهره‌وری و نتایج بیشتری به جامعه تحویل دهد.

استاندار سمنان خاطر نشان کرد: استعدادهای زیادی در استان سمنان وجود دارد که باید مورد حمایت و تشویق قرار بگیرند که اگر این اتفاق بیافتد این تولیدات در آینده چندین برابر خواهد شد.

در این همایش 50 بهره ور و تولید کننده برتر بخش کشاورزی در سطح استان سمنان تجلیل شدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز