خیبر در آستانه انحلال/ واگذاری امتیاز به تهران یا اصفهان

تنها نماینده فوتبال لرستان در لیگ یک کشور در آستانه انحلال قرار گرفت

۱۳۹۵/۰۳/۲۹ - ۲۱:۲۶:۳۰
کد خبر: ۴۱۹۳۱۳
تنها نماینده فوتبال لرستان در لیگ یک کشور در آستانه انحلال قرار گرفت
پس از کسب نتایج خیره کننده و دور از انتظار خیبر در لیگ دسته اول فوتبال باشگاههای کشور، این تیم که از آن به نام شناسنامه لرستان یاد می شود در آستانه انحلال و فروپاشی قرار گرفت.

خبرگزاری برنا  لرستان: پس از کسب نتایج خیره کننده و دور از انتظار خیبر در لیگ دسته اول فوتبال باشگاههای کشور، این تیم که از آن به نام شناسنامه لرستان یاد می شود در آستانه انحلال و فروپاشی قرار  گرفت.

با توجه به اینکه زمان کمی به شروع فصل جدید لیگ دسته اول باقی مانده و تیمها با یارگیری گسترده و ترمیم نقاط ضعف،به دنبال حضوری قوی در این رقابتها هستند،خبرهای خوبی از خیبر برای علاقمندان این تیم به گوش نمی رسد.

براساس آخرین اخبار رسیده از خیبر ظاهرا مسوولان این تیم از حمایت مدیران ادارات و دستگاههای اجرایی لرستان بطور صددرصد ناامید شده اند و با توجه به شرایط مالی دیگر قصد تیم داری ندارند و بزودی انحلال این باشگاه فرهنگی و ورزشی را اعلام می کنند.

یکی از مسوولین این باشگاه با تایید این خبر به ما گفت: به هر کجا می رویم هیچ کس به ما محلی نمی گذارد و با خیبر کاملا بیگانه هستند و انگار نه انگار این تیم مال لرستان و ورزش این استان است.

وی که خواست فعلا نامش فاش نشود از انحلال خیبر در روزهای آینده خبر داد و بیان کرد: با توافقات صورت گرفته قصد داریم امتیاز لیگ دسته اول خیبر را به تهران یا اصفهان واگذار کنیم و مذاکراتی نیز در این رابطه داشته ایم.

وی با بیان اینکه استانهای دیگری نیز خواهان خرید امتیاز خیبر هستند،اظهار کرد:  قطعا ما به بهترین پیشنهاد پاسخ خواهیم داد. هر چند از ته قلب راضی به این واگذاری نیستیم ولی دیگر نمی توانیم ادامه دهیم.

این مقام بلندپایه در تیم خیبر تصریح کرد: در فصل گذشته همه مدیران باشگاه مجبور شدند برای تامین هزینه های تیم از جاهای مختلف قرض بگیرند و یا از بانکها تسهیلات با نرخ سودبازپرداخت بالا دریافت کنند.

وی ادامه داد: در فصل گذشته تنها کسانی که از خیبر حمایت کردند مهندس بازوند استاندار لرستان و مهندس  علی دولتشاهی حامی ورزش استان بود و سایر مدیران استانی فقط با شعار از ما حمایت کردند. مگر می شود با حرف و شعار تیمداری کرد؟ چرا به خیبر به دید بچه سرراهی نگریسته می شود؟

وی با بیان اینکه هزینه تیم خیبر در فصل گذشته در مقایسه با سایر تیمهای متمول به مانند قطره و باران است، افزود: در حال حاضر به تمامی کادرفنی و اعضای تیم بدهکار هستیم و در قبال آنها و خانواده شان خود را مسوول می دانیم و دیگر بیش از این نمی خواهیم شرمنده آنها شویم.

گفتنی است خیبر در فصل گذشته با کسب ۴۷ امتیاز و قرار گرفتن در رده دوازدهم، بالاتر از تیمهایی همچون گیتی پسند،داماش،پاس،شهرداری اردبیل خود را بار دیگر به فوتبال کشور اثبات کرد.

بدرود خیبر، یادگار ناصرمیرزاییها، عزیز سلیمانیها، عبدالرضا خدامیها، علی خلیلیها

نویسنده :رضا میرزایی

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز